Monday , July 28 2014
Home / Gossip Panas / Gambar seksi Faezah Elai

Gambar seksi Faezah Elai

Untung jurugambar Mangga. Mesti dia ada koleksi gambar yang lebih seksi dari ini dalam simpanannya. Hehe. Share lah kepada penulis.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

13 comments

  1. Faezah Elai….. Roarrrrr…

  2. 1st……………..!!!!!!!!!!!

  3. perangai cm jamban@@

  4. org cantik… nk tayang le apa yg patut… tp klu x tayang lagi le cantik…

  5. jangan salahkan lelaki kalau kena rogol masa berpakaian macam ni.

  6. CUBA KORANG TENGOK LOKET RANTAI NYA TANDA APA???

    SALIB!

  7. bknla akulah!!
    tgk btol2….
    aku nk ckp aku xtaw bentuknya
    huhuhuhu

  8. Tengok dari bentuk badan macam dan pernah ada anak jerrrr….

  9. Sebab aku geram tengok gambar inilah aku buat satu kisah fantasi dia kena rogol untuk modal melancap. Berminat? sila layari mangsanafsu.wordpress.com untuk mendapatkan modal lancapan terkini anda!!

  10. nape ye aku tengok faezah elai ni ade iras maria ozawa hahhahaha

  11. tak baik ngutuk orang. nilai dan perbetulkan diri kita dulu. kalau nak tegur 2 biar elok-elok. baiklah kita doa supaya dia berubah bukan kutuk orang

counter statistics