Monday , December 5 2016
Home / Dunia Artis / (Gambar) Sheila Abdullah

(Gambar) Sheila Abdullah

Kasihan artis ini, baru sahaja setahun bergelar artis, syarikat rakamannya pula telah ‘bungkus’, namun saya berpendapat dia boleh pergi jauh lagi dalam bidang seni tanahair kita kerana mukanya yang komersial. Bidang lakonan, mungkin?

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-gegar-vaganza-3-akhir-mediamalaya

Azharina Juara Gegar Vaganza 3

Program yang berlangsung selama 8 minggu ini telah berakhir selepas Azharina telah dinobatkan sebagai juara ...

6 comments

  1. nama dia bkn shiela abdull ke?bl lak jd abdullah?

  2. ya. nama glamernya Sheila Abdul tapi nama penuhnya Sheila Abdullah =D

  3. Senyum senget cmni mcm kena paksa ngn cameraman, aspek mana yg muka dia komersial?

    Komersial pasal mudah didapati di mana2 ke?

    Badan pun debab dan kaki besar. Bidang seni suara pun dah cukup la..x yah berlakon.

    Nak berlakon2 ni wat dosa lagi byk je. Pegang bukan mahram sng2. Tayang tubuh badan.

  4. ooo…leh ek mcm 2.slalu nme sndr yg dtukar @ pn xde nme bpk kt ujung…bpk dia xckp pape ke?…sbb mcm xsdp lak 'bunyi'nye bl abdullah jd abdul.len la klu bpk dia abdul jalil ke,abdul karim ke..

  5. Tonggeng sna .. tonggeng sni.. selak situ, selak sni .. urrghhh ..

  6. pencinta chee pap

    berlakon blue dgn aku ler OK. Punggung dah mari muka pun mcm nak zakar je!

counter statistics