Monday , September 26 2016
Home / Dunia Artis / Gambar Shera dan Shahiril

Gambar Shera dan Shahiril

Copy pasta dari Harian Metro.

HUBUNGAN cinta antara pengacara yang kini bergelar pelakon, Nur Syahirah Aiyob atau Shera dengan aktor semakin meningkat naik namanya, Zahiril Azim bukan lagi rahsia. Malah, kedua-duanya tidak menafikan mengenai hubungan yang sudah lama terjalin itu apabila ditanya.

Bagaimanapun, baru-baru ini timbul gosip menyatakan Shera dan Zahiril akan mendirikan rumah tangga tidak lama lagi dan kemungkinan besar mereka akan bernikah pada pertengahan tahun ini.
Kebetulan sewaktu menghadiri majlis prebiu filem Sini Ada Hantu, Zahiril dan Shera turut hadir. Walaupun kedua-duanya tidak membintangi filem itu, mereka hadir untuk memberi sokongan kepada rakan mereka yang turut membintangi filem diarahkan James Lee itu.

Gambar penuh after the jump.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

zila-seeron-khairul-smule-bersama-mediamalaya

Zila Seeron kembali karaoke Smule dengan skandal dalam kereta?

Baru-baru ini, Zila Seeron baru sahaja muncul dalam satu rancangan A.M Live. Di dalam video ...

9 comments

  1. sheera nie dulu xgf kamal adli kan mse kat U dulu???x silap lah kisah cinta dia pnh kuar kat majalah REMAJA…btul x???

    • betul tue..then ada org kata kmal adli tue tgl dia sb nak kat intan. pastu sheera ni dikaitkn ngn shah jazle tue..tp bgus la kalu dia kwn ngn mamat nie..dari dua mangkuk tue…kekekeke

  2. ntah…x panas mana pon crita diaorg nih…

  3. Pernah lepak ngan Shera nie. Die seorang yang sempoi and comel gile. Cun habis r..

  4. xde la cun mane pn..mcm bdk2 jer muke..poyos je..artis ape kisah..kang clash..wkakaaka

  5. semoga berkekalan hingga ke jinjang pelamin

counter statistics