Friday , September 30 2016
Home / Isu Semasa / (Gambar) Sidang DUN Perak bawah pokok

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

03-rakaman-kemalangan-maut-gokart-mediamalaya

Rakaman & Gambar Kemalangan Maut Go Kart EIMARACE 2016

Kejadian kemalangan maut ketika perlumbaan EIMARACE 2016 di Sukpa, Indera Mahkota, Kuantan.

11 comments

  1. hai macam cerita p ramlee…negeri pasir sebutir..yang betul bersidang kat bawah pokok pasai negeri da kene tawan dgn lanun…kot iya pun jgn la jd daif sgt da mcm negara miskin lak…malu malaysia…mulia lagi dok mesyuarat kat kedai makan..boley tolong rakyat meniaga

  2. UMNO perampas,perompak!!
    tengok apa yang BN buat kat PERAK..
    UMNO perampas kuasa rakyat..
    Najib perompak,lanun dunia..
    Lanun..
    BN=YAHUDI..

  3. yeah…memang bravo lah

  4. bodohnye dorng ni. nk kata pandai, terang2 tunjuk bodoh. klu dah x ckup mjoriti tu, kira kalah la. xreti2 bhasa lg ke? ke malu nk letak jawatan?

    tu la..sape suruh ajar main lompat2 parti..kan dah kena muka sendiri. baru korg hilang akal.
    tp yg aku peliknyer, apsal orng mlayu je terguling2 atas jalan (mcm org bodoh)? xnmpak pun bngsa lain?? korg xmalu ke?? malu siot aku..hahahahahahahaha

  5. Weh bravo kepala hotak ko.Ko kaji la balik apa pakatan buat kat Perak.KO pun nk derhaka kpd sultan?bodoh sngt ko nh.Sultan tu tuggak org melayu dan perlembagaan.Dia lg pandai dan bijak sebab dia tahu psl negara ni dr A-Z.Ko apa tau?Ko la racist yg berfahaman atheist menuduh org islam itu Yahudi.Skurang2nya BN jaga hak org melayu bkn melacurkn.Ko pikir 10 kali la apa sbnarnya ke3-3 parti pembangkang nih nk,mna jnji yg diaorg bg,baru nk naik sikit msg2 ada ideologi yg racist..dlu mmg aku pnyokong pembangkang,tp baik ko kaji da fhmkn tntg situasi skrg…Bravo ank haram…

  6. Betul tu tantuya,korang siapa nk persoalkn kuasa sultan?Aku x tau la apa tindakan Sultan perak,tp silap tempat la kalu nk cabar sultan Johor.Cuba korang fhm sikit tntg kuasa sultan wahai Bravo Yahudi!!Sultan ni da nmpk apa yg akan berlaku 3-4 tahun lg.Ko nk d mcm sgpore ke,cina memrintah bangsa melayu jd kuli.Ko bc sejarah la wei..aku ckup menyampah bila org cm bravo nih tnjuk dia tau segalanya.Beb lu baik buka buku sejarah dan fhmkn la betul2..nih ikut rsa pukimak je..Apa yg Pakatan buat utk perak?yg pengikut pas nih pulak satu,nk berguling2 tengah2 jalan nk buat apa?pastu ko sndiri nk membunuh@berlawan sesama islam dgn melaungkan pujian kpd Allah seakan2 ko berlawan dgn Kafir.Baik ko bravo amik air smbhyang ko nilai balik kesemuanya.Jgn terlalu ekstrim,Daulat Tuanku..

  7. betul tu altatunya ngn siva(?)..nizazr jd MB pun, dia bukan ada kuasa pun.dia jdik badut (bodoh) je.jd tukang angguk. yg bg arahan org bwah dia,exco2 dia, yg mjoritinya dari DAP (dasar anak pukimak).tgk apa jdik kat tanah2 diasana? bru 3bulan memerintah, abis tnah org melayu dibeli then dijual pda org cina. pastu bg org cina tanah kekal. cuba benda tu jdik kat tanah MAK BAPAK DATUK NENEK korg?korg bengang tak?

    aku tau, org melayuu yg duk terguling2 atas jalan tu bukan dari org perak, sbab org melayu perak takkan buat benda tu..dorg dah serik duduk bawah PR wlaupun bru beberapa bulan mmerintah!

  8. Ahh..sume org BN Bodo!!!Bodo sbb still xnmpak kebenaran!!!!!

  9. POLITIK PEMUSNAH KEDAMIAN DUNIA.. TIADA SATU PUN YG BENAR,ADIL,JUJUR,SAKSAMA SEPERTI ZAMAN RASULULLAH S.A.W MEMERINTAH PADA ZAMAN DAHULU.. DUNIA HAMPIR KIAMAT.. PEMIMPIN SAMA PEMIMPIN LAGAKAN SABUNG,RAKYAT TERHIMPIT TENGAH².. KETAMAKAN KEHALOBAAN MENGUASAI DIRI APABILA KEMEWAHAN MENGUASAI NAFSU MANUSIA..PANGKAT DAN KUASA MENGGELAPKAN HATI TERHADAP PENGHUJUNG KEHIDUPAN.. YG KAYA SEMAKIN KAYA, YG MISKIN SEMAKIN MISKIN..DEMOKRASI TIDAK DIGUNAKAN,SISTEM DIKTATOR DAN KUASA VETO DIAGUNG-AGUNGKAN..

    LAST AKU NAK CAKAP: MAINAN HIDUP DI DUNIA HANYA SEMENTARA, DI AKHIRAT SANA YG KEKAL..

  10. you did a great job . i really appreciated that . i'll come back later.

  11. sedih

counter statistics