Thursday , September 29 2016
Home / Dunia Artis / (Gambar) Siti Nurhaliza di malam gala Franc Vila

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Bakal lahir anak pertama, Nad Zainal tayang baby bump (14 Gambar)

Nad Zainal akan menyambut kelahiran anaknya sekitar bulan Oktober. Berikut antara gambar-gambar baby bump Nad ...

13 comments

  1. sikit2 dia tunjukan….tak lama lagi hilang tudung atas kepala tu.

  2. better tak payah pki tudung dari dulu lagi aku tak suka dia…hipokrit

  3. Tggu je lh apa jwpan / alasan dia lps ni ..

  4. Rasa nak buat macam wartawan iraq buat kat bush….jaatnya akuuuuu

  5. arap je pkai tdung tp nampk rambut

  6. X lama .. tggal dahi je lah ..

  7. memalukan aje… dah la rampas laki org now pakai tudung nampak rambut plak… baik x yah je la pakai… buduh nyer pompuan

  8. buang je tudung kat kepale tu,menyemak je,dosa gak

  9. wei biarlah dia nmpk rambut ke bukannye korang yg berdosa

  10. naper ct? kan dl baik xbertudung… ni dah kira dosa tau. xbaca buku mengenai adab2 bertudung?

  11. Dia blum bersedia…biar aaa… insyaallah smpi serukan dia btul2 tutup aurat dan jaga aurat dia termsk suara…then paham2 aaa…retire aaa beb

  12. YANG JADI PERSOALANNYA IALAH DATUK CT TU KAN HAJJAH

  13. aper masalah korang nie pertikaikan aper pun yg dia buat …dia manusia… yg x lari dr melakukan kesilapan…. yg korang duk sibuk komen dia mengenai tudung dia tu kenapa???? rampas laki org – tak ader org minta untuk jadi perampas – tukan jodoh & dah tertulis dalam kamus hidup dia …korang lupa iya jodoh ajal maut tu semuakan datangnya dr allah… korang nak pertikaikan kerja allah pula ker?????………. hajjah ?? byk lagi cerita yg boleh korang cr – mungkin ader dia berjanji untuk menutup aurat ..tapi korang kena fikir dia manusia yg x lari dr melakukan kesilapan……………………

counter statistics