Thursday , December 8 2016
Home / Dunia Artis / (Gambar) Siti Nurhaliza di Reunion Sekolah Clifford Kuala Lipis

(Gambar) Siti Nurhaliza di Reunion Sekolah Clifford Kuala Lipis

Hi uols. Siapa sangka walaupun dah bergelar Datuk namun Siti tetap tak sombong dengan bekas pelajar yang seangkatan dengannya sewaktu di zaman persekolahan dulu. Tak macam sesetengah artis tu, nak aprove kawan lama dalam Facebook pun tak mau. Lagi gambar Siti Nurhaliza di reunion tersebut di bawah.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-gegar-vaganza-3-akhir-mediamalaya

Azharina Juara Gegar Vaganza 3

Program yang berlangsung selama 8 minggu ini telah berakhir selepas Azharina telah dinobatkan sebagai juara ...

5 comments

  1. sweet sgt Dato Ct ni… pape pun kami peminat Ct akn tetap sokong wpun seberapa cacian n kritikan yg dilemparkan.. May Allah Bless u Dato' CT

  2. bagus le tetap sporting…
    hmm tetap nmpk beze sesgt muka ngan leher dia.. muka nmpk pink tp leher nmpk gelap sket… takan makeup kot

  3. Dah tudung, dah elok arr.. tangan kasi tutup sikit bley?
    Anyhow…bagus arr…. reunion tuh..

  4. suka sgt ct….ok la tu x sume org sempurna..kurang2 ct ni x seksi & makeup terlebey…..

counter statistics