Tuesday , September 27 2016
Home / Dunia Artis / (Gambar) Siti Nurhaliza Hampir Tidak Bertudung

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

zila-seeron-khairul-smule-bersama-mediamalaya

Zila Seeron kembali karaoke Smule dengan skandal dalam kereta?

Baru-baru ini, Zila Seeron baru sahaja muncul dalam satu rancangan A.M Live. Di dalam video ...

7 comments

  1. ct pakai la tudung tu betul2 rimas lah tengok macam nak jatuh tapi tak jatuh. Aku plak yang merasa kerimasannya.. Gambar last tu..semua pakai tudung nampak manis tak macam u lah..jambul tersembul. RIMAS I TGK U.

  2. ct ni pakai tudung macam nak tak nak aje. Sakit mata memandang.

  3. aduss cik ct oi…lau nak bukak,bukak la tudung tuh xpayah pakai…
    dah kalau x sedia xpayahla pakai…wat sakit mata org memandang..mula2 balik haji bkn main x nampak rambut..sikit demi skit makin nampak plak jambul trus…camnela org nak respek prktn x seiring perbuatan

  4. Siti telah menunjukan ciri2 muslimah yang sopan dan sabar … teruskan niat dan azam untuk bertudung… siti bolih…

  5. ciri2 muslimah yang sopan?eh?pakai tudung pun tak reti ke?layak ke digelar muslimah?ish3..

  6. Nk b'ubah bkannya senang cik kak oiii..lau blom smpai seru lgi..ape la..x leh fikir ke??? fkir ar positif sket..sye b'ckap ni,bkan nk defed die,sye bkan mnat sgt dtuk siti ni..

counter statistics