Saturday , October 1 2016
Home / Gossip Panas / (Gambar) Siti Saerah memakai mini-short

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

7 comments

  1. manja la tu? seksi la tu?haha kelakar la…

  2. lawak la ayt ko intan..manje2 miow gitu mek erah..hik3

  3. pancutkanisterianda

    adik siti la tu.. tak laku la tu.. ingat cantik la tu..

  4. Enter text right here!adik beradik sumer nak jadi penyanyi….siannnn

  5. seluruh keluarga nenek ct(ctnurhaliza)mmg aku dah xsuka.ni setakat adik dia perangai cam babi aku xkisah sgt.aku takut nenek ct tu je lg teruk drp ni.dah tua kertu,xlaku nak sibuk2 buat album murah lg.xseda diri.g umrah sbb nak melancong je.memalukan btol.

counter statistics