Tuesday , September 27 2016
Home / Gossip Panas / (Gambar) Stacy bergaun pendek dipeluk lelaki

(Gambar) Stacy bergaun pendek dipeluk lelaki

stacy-chaq4

Bukan main erat lagi Stacy berpeluk dengan lelaki ni. Gambar ni diambil dari Majalah Mangga edisi Jun 2009. Memang banyak aksi-aksi ‘panas’ di Majalah Mangga ni buat masa kini. Mungkin tektik marketing dorang dalam melariskan jualan. Oh ya, gambar di bawah ni juga memperlihatkan gambar Stacy yang cukup seksi, nampak separuh paha dia yang putih. Nasib yang dipeluk tu abangnya sendiri iaitu Chaq (peserta Mentor 3), kalau orang lain, mungkin dah melayang fikiran penulis. Lagi gambar menyusul…

stacy-chaq1

stacy-chaq2

stacy-chaq3

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

38 comments

  1. Cantik oooo anak si agnes ni…nyesal tak ngorat dgn dia dulu masa blum top hehehe

  2. byk sebeno ny pic2 sexy artis kat majalah mangga. congrats Media Malaya for posting it. hope to c a lot more from the magazine in ur website.cheers

  3. biar la..kan abang dia 2..nk pelok pn ikut dia la

  4. baru peluk ckit,belum peluk erat2 tu….x kisah la stacy janji dia bahagia…pandang je lah gambo tu….:-)

  5. alah dia pakai gitu pon dia bukan islam kan … abeh yg islam tu pakai lebih tak senonoh nampak tu nampak ni lagy teruk memalukan je

    • alaa, yang pakai tudung pon bole rakam video beromen dengan balak. setakat gambo camni ape sangat la

  6. abg dia la tu wei

  7. NI ABG DIA LAH DOL!!!!

  8. mmg la abg die..bese la mangga kan majalan lucah..suke sgt tgkp gambo tahpepe..bodo toic

  9. salam:
    lebih menjurumuskan seorang muslim itu kepada kemaksiatan……berhibur tiada salahnya kerana hiburan itu indah tp jgn diaplikasikan hiburan sehingga terlupa pada YANG BERKUASA……iNgat!DIA tidak pernah tidur dan lupa…….wassalam

  10. hensem plak aku tgk chaq..cm ala2 org korea lak..

  11. SAMDOL ni gmbr dgn abg dia pun lu nk kasi kecoh…tajuk statement tu mcm CAYA je DOL..wakakakak…
    MANGGA???Mjlh ke makanan wakakakaka…
    Bila nk kaya?lu tak kan kaya selagi lu bukak web2 artis ni BAI…wakakaka…
    Yg gua heran, gmbr dgn abg tp tajuk dia mcm scandal je BAI..ape lah lu ni….

  12. kasi taruk sedap nih…heh heh heh (dlm nada jahat)

  13. korang ni mcm x paham2…mangga kan memang suka bagi artis2 yg nk d'shoot' baju overhollywood..nyampa tol aku mjlh mangga tuh…baju cam dah x ckup bajet nk d suh pakai…pastu criter tah pape,dah xde topik gaknyer,psl reporter dorang wat kije lembap cam sipot,jd ltk jele citer merapu..plg nyampah bila page yg photo shoot mesti dlm swimming pool,heee…xtau la nk ckp…gulung tiko jele mangga oi…

    • pastu tulis berenang utk kesihatan..byk la utk kesihatan..pkaian dhla seksi2! toksah bodo beli majalah mangga..buang duit je,,majalah lucah!!

  14. stacy memang daring betul la untuk sesi fotografi cenggini….memang sporting abis…

  15. awat la angpa ni bengong sngt..dia 2 bkn islam so x dak masalah la dia nk peluk ka nk apa ka…tp kalu yg islam 2 wat muka x malu lgi teruk gmbr depa

    • betul2…asal la dieorang bengong sngatkan.lain la kalau islam.ske ati stacy la nak wat pe pown.jnji die happy always…

  16. bAju tido kEw apE niE ? pUnye la singkAt.. adOwAii…

    mAnggA2.. mAjalah mUrAhan kEw apEr..

  17. chaq cute…n stacy comel…hehehehehehehe

  18. mine your own f*****g business laaa.. it's not u who going to hell,
    so put the mirror in front your face.. you are not in the position to judge somebody….. dia pun org kapir laaa….

  19. abang dia si chaq tu kan

  20. fuh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nasib 2uh abg dy …..lau tidak!!!!!!!!!!!!! ……hilang hidung mungkin !!!!!! haha ,..(alamak , telebih suda ) bah …hehe .B )

  21. stacy neh !!! bwat owg nek nafsu eh ! ..aduh .haha .

  22. cam sengaje je tunjuk pahaaa…

  23. allahaiiii biarlah abag dyyee,,, ape nakk kecohh ,,,, chaq 22 smart jugak adk dye pun cute lah 🙂

  24. yuhuuu….cute ma c stacy 2…hehehe…caiyo2!!!stacy!!!

  25. semua gambar ni biasa2 je,,,tuk tujuan komersil mmng berbaloi,,ngheee

  26. FARINA (stacy frenz)

    2 abg die la…

    chaq..
    ape salah nye..

    yg nabil raja lawak 2 peluk irma x nk msok kat dalam nie plak.?

  27. biarlah dia,dia bukannya seorang muslimah,mana dia tau hukam halal haram.sedangkan orang muslim sendiripun lagi lebih dari 2,

  28. ala..xpe lagi pun yg dy peluk bukan nye sape,abg dy juga..hehe

counter statistics