Saturday , December 3 2016
Home / Dunia Artis / Gambar Stacy untuk iklan Clinelle

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

6-julia-ziegler-kahwin-mediamalaya

Julia Ziegler Kahwin Jurutera Januari 2017 (6 Gambar)

Untung badan jadi artis. Pelakon Julia Ziegler akan menamatkan zaman bujangnya dengan bakal menikahi seorang ...

5 comments

  1. Ek eh..lain rupanya..okay la nie..gaya seorang model..

  2. lain giler muka…..wakakakaka

  3. tipu je muka tu…guna photoshop dlm bisnes perkara biasa..

  4. bengong r diorang yg buat iklan neh, bia kan aje la gigi stacy yang berlapis tuh, trendmark dia kot, ni aku siyes xkenal sape amoi neh mase 1st tengok.
    kiut sket tgk muka dia dgn gigi berlapis.
    yang ni tgk mcm super plain jew….

  5. manfaatkanlah teknologi yg ade, selagi ble adjust, adjust le gambo. kang adjust muke bhaye plop long term

counter statistics