Wednesday , December 7 2016
Home / Dunia Artis / Gambar suami dan anak kedua Ayu tersebar, gara-gara upload sendiri di laman sosial (2gambar)

Gambar suami dan anak kedua Ayu tersebar, gara-gara upload sendiri di laman sosial (2gambar)

Satu ketika dulu, Penyanyi Ayu Damit menyatakan kepada media bahawa dia tidak mahu suaminya atau anaknya disensasikan oleh pihak media. Namun segalanya berubah apabila Ayu telah memuat naik gambar-gambarnya di laman sosial dan di hidu wartawan hiburan dari laman web ManggaOnline. Gambar anak kedua Ayu Damit selepas ini.

Sumber dipetik: ManggaOnline

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-gegar-vaganza-3-akhir-mediamalaya

Azharina Juara Gegar Vaganza 3

Program yang berlangsung selama 8 minggu ini telah berakhir selepas Azharina telah dinobatkan sebagai juara ...

12 comments

  1. not bad husband dia….

  2. ensem gak hubby dy n comey ank dy..hope berkekalan =)

  3. ter upload gambar anak dan laki je pun…….dia tak nak disensasikan media itu hak dia…kalo terupload pun hak dia

  4. biarla mereka bhgia … doakan mereka

  5. biarlah…bukannya upload gambar tak senonoh pun…gambar suami dengan anak je. takde masalah pun. lain la kalo gambar pegi bercuti kat mana2 pakai baju tak sopan peluk2 dgn lelaki bukan mahram. itu mmg boleh jd isu besar.

  6. comel anak ayu…biarlah ….facebook dia….mungkin nak share dgn sedara mara dia…

  7. mediamalaya ni sebenarnya perli dia tuh…! MM dah xde citer….

  8. biar r dia janji dia bahgia dan janji dia x mgacau org.. x salah pun dia nk upload pic dia, mg ada org dengki kot coz hubby dia n anak dia comel… suka sgt tgk anak dia…

  9. Nape lah selekeh je ku tgk Ayu ni?? Dah lah muka pun dh tak seberape, kemas2 lagi diri…kalau bini aku lah, aku sponsor overhaul dia ni…jgn smpai laki naik muak nnti. So Ayu, cepat2lah updatekan diri..

counter statistics