Saturday , April 29 2017
Home / Gossip Panas / (Gambar) Tania Zara bersama Kekasih di Pulau Perhentian?

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Adakah lelaki dalam gambar ini kekasih Fasha Sandha?

Fasha Sandha telah mengakui kepada media bahawa dia kini sedang berkenal rapat dengan seorang jejaka ...

11 comments

  1. huh!

    mantop mantop semua "anak gadis' dalam gambo

    kat atas tu..

    mmg hot…se hot mentari menyinari diorang..

  2. sapa dia ni,berlakon cete apa..pakailah elok sikit..baru manis..

  3. xkenal..glemer ka..suam2 kuku

  4. huhuhuhu cam kenal jek……dulu masa belaja kat MMU dulu orang panggil tania nih intan…… tapi tak tau plak die ada nama "tania zara" nih…..macam2…..tapi cam yang aku kenal dak intan nih die ni peramah orangnya tak sombong……..softspoken….:D

  5. sesuai la tu…..sume seksi2….cukup pasangan…ape lagi dh kene terjahla tu…hahahaha

  6. xsilap ade skali ceLana nordin ngan Zizan nin kan?

  7. lawa la tu…konon2 mcm artis mat saleh pe….bangga siot gua tgok artis ANAK MELAYU MCM NI………

  8. orang johor smua tau siot pasal ikin ni..xcye lu org p stulang laut tanye knal ikin tak?????????lu org pun taw kn stulang tu tempat ape….

  9. huuu…best2…nak ckit bleh

  10. fuhhh…ketiga2 awek tuh mantap giler..
    meh cne jmpa abg..

counter statistics