Monday , December 5 2016
Home / Dunia Artis / (Gambar) Terbaru Ashraf Sinclair dan Bunga Citra Lestari

(Gambar) Terbaru Ashraf Sinclair dan Bunga Citra Lestari

311

Namun, ketika berlakon dalam filem arahan Indrayanto Kurniawan, Ashraf dan Bunga yang selamat bergelar suami isteri 8 November tahun lalu mengakui terpaksa membuang jauh perasaan mereka yang ketika itu sedang bercinta.

Dari awal sehingga selesai penggambaran, pasangan ini meletakkan diri mereka dalam watak filem itu sebagai Dewi dan Fredo. Keserasian sudah lama wujud dalam hubungan mereka lalu tidak sukar untuk mewarnai watak mereka dalam filem itu.

Tidak cukup dengan babak percintaan, Indrayanto juga paparkan babak cium Ashraf dan Bunga ditambah pula gambar mereka bercium ketika di Bali yang mencetuskan kontroversi.

Akui Ashraf, mereka sememangnya sedang bercinta ketika sama-sama menjayakan filem itu tetapi adegan cium bukan sengaja diadakan berikutan hubungan mesra yang terjalin antara mereka.

217

124

44

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-gegar-vaganza-3-akhir-mediamalaya

Azharina Juara Gegar Vaganza 3

Program yang berlangsung selama 8 minggu ini telah berakhir selepas Azharina telah dinobatkan sebagai juara ...

7 comments

  1. Asl gamba yg las tu highlight kt buah dade je???????
    truk nye………. >.<

  2. walaupun org tu pakai seksi ke jgnle highlight kat buah dada dia..respect le sikit..ksian le org tu..

  3. tk pakai bra lah tu…

  4. ala…breast sejemput jer..x pakai pun xde pape sngt…muahahahah

  5. Sokong..sokong..hahaha…

  6. hahahahaha,takde keje

counter statistics