Monday , December 5 2016
Home / Dunia Artis / Gambar terbaru Elyana

Gambar terbaru Elyana

Yo guys! Hampir setahun jugek tak menulis pasal Elyana ni, ye-lah sejak-sejak gemuk ni. Hehe. Tak-la, gurau jek-lah! Jangan serius sangat mat. Last we all post ngenai Elyana berambut karat, lepas tu sunyi sepi. This time, gambar terbaru Elyana, eh ade satu pic tu cam nampak lurah je nok. Lagi gambar terbaru Elyana gebu bila bace artikel penuh.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-gegar-vaganza-3-akhir-mediamalaya

Azharina Juara Gegar Vaganza 3

Program yang berlangsung selama 8 minggu ini telah berakhir selepas Azharina telah dinobatkan sebagai juara ...

2 comments

  1. dia mana da gemuk! korang ni1..men-downkan je.ahaha apa2pun..tada single terbaru ke?

  2. cantik ape elyana..apa pun u tetap no.1

counter statistics