Sunday , November 17 2019
Home / Dunia Artis / Gambar Terbaru Erra Fazira Mengandung

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Isu Nabila Huda peluk anjing baka Husky di New Zealand

Baru-baru ini kecoh apabila berlaku di Instagram milik artis Nabila Huda di mana dia memuat ...

7 comments

  1. haha kantoi dengan paparazzi. Sdg cari baju peknen eh. Still cun tk gemok. Breast jer nampak berisi…hahah jaatnya aku.

  2. Barulah nampak perut Erra s'krg.Klu tak, perut seblm 6 bulan tu tak nampak apa.Baru lah real.Anyway,erra makin disayangi peminat semenjak jadi mama ni.

  3. erra sejak pegnen ni nampak berseri2 malah nampak bahgia sgt. Moga sentiasa dlm lindungan tuhan

  4. Tahniah Erra Fazira..semoga selamt bersalin dan dapat baby yang comel..

  5. Orang kata…kalau kandungan yang memang di nanti – nantikan memang kurang masalah terutama alah semasa mengandung..Tengok Erra still maintain aktif dan makin berseri – seri..Semoga selamat bersalin….Lepas ni kata nak tambah lagi 3 Orang kan??? hehehe!! takpe….ada rezeki lagi…seramai mungkin pun takpe;-)

  6. alhamdullilah..tumpang gembira gak aku…bertambah umat nabi muhammad s.a.w

  7. tahniah tuk kak erra..moga dapat beby yg comel…*_*

counter statistics