Saturday , December 20 2014
Home / Dunia Artis / Gambar terbaru Nur Aliah Lee

Gambar terbaru Nur Aliah Lee

Fuh lepas bukak tudung dan berpakaian seperti ini, cantik macam model la mak janda sorang ni.

1

2

3

4

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

27 comments

  1. Rugi bebenor x suami nyer ni….tinggal tengok gamba dan telan liur jer la engkooooo

    • nk rugi ape..kalo cantik tp prangei burok wtpe..ceh..dr pki tdung suke2 je tanggal..bengong..hahaha..nmpk sgt pki tudung juz suke2 je..

  2. Untan SaripPunya

    tak rugi jugak… ya lah, barang yg dah berbuka ni… emm baik cari yg masih tertutup & terjaga lah…

  3. Cantik sangat kurniaan Tuhan kepada hambanya, dan ia hanya untuk sementara waktu.

  4. dia memang cantik bebenor..dr dulu lai…

  5. harap ada insan yg dapat membimbing semula nur aliah kerana beliau seorang muallaf yg berasal dr pantai remis perak.

  6. dah x macm janda anak lima……

  7. Walaupun janda tapi masih berasa kalau bermalam dengan dia ni…huhuhuhu

  8. Tapi gambaq muka tu dah brapa kali touch-up dah macam buah gomak & opera cina..biaqla kecantikan asli…

  9. still…..hypocrite!!!

  10. dari x pakai tudung jadi pakai tudung.dah comey pakai tudung jadi x pakai tudung plak ni.masalah besar ni..sbb die ni mualaf.

  11. Dah bukak tudung tetapi di nih masih Islam ke?

    • islam pd name jer..uhuhu..ade gambo die g clubbing dgn laki yg die x jd kawen tu..club tu blkg gambo botol arak..terok btl artis2 ni..hahaha

  12. dunia dh akhir zaman dh… hmmm

  13. Dunia Artis Biasa Le…………..dunia org biasa pun mcm 2 gak. Apa nak heran.

  14. prasan comel latu….nyapoh pulok…akupun slim gok….x der la nok nayang ko arg…anak aku 3 tau….dasar artis

  15. cantik ke? bley la…

  16. aku rasa dia tk hipokrit, sebab dia pakai tudung dlu tu disebabkan suami dia yg suruh. kan tanggungjawab isteri utk ikut ckp suami..dah bercerai ni, dia jadi la diri dia sendiri balik. biar la dia nak pakai tudung ke, bukak tudung ke, itu antara dia dengan Allah. Asalkan dia tk ganggu hidup org lain dah la.

  17. ….alahai harap MEKAP jer tuh….onyang aku pun kolo mekap vOK gak…kolo tk bermekap mcm cina juai kangkung kat pasa malam jer pompuan nih….malu ler weh..anak dh besor2…

    • amboi ko ni,…tp mmg la anak dh byk x sedo2 lg..dh elok pkai tudung p tanggal..bengong!!

      • mmg le klu ank dah ramai tu kena aa jaga penampilan, jgn serabai TAPI untuk tontonan suami je. baru aaa suami x cari lain. ni aku tgk kebanyakan org, dok umah serabai je, tp bile kua g jejln atau keje peh! dia ni MJ hmmm… btul kena jaga penampilan tp jgn le over, aku tgk MJ ni skali dressing atau bergaye (org trg kate jangok) kalah ank dare… isk isk isk..

  18. bagus tol

  19. nur aliah lee ni pakai tudung lagi cantik

counter statistics