Monday , September 26 2016
Home / Dunia Artis / Gambar terbaru Rossa

Gambar terbaru Rossa

Boring betul bulan ni‘kan. Bukak mana-mana majalah dan suratkhabar asyik terpampang je muka Rossa. Di agung-agung’kan sangat artis Indonesia ni, nanti bila dia buat perangai mulakan wartawan mengutuk diorang kata sombong’lah, meninggi suara tak professional’lah, tak hormat adat orang Malaysia’lah, tak nak bergambar’lah adalah dan sebagainya. Hakikatnya semua tu datang dari sapa? Sudah tentu pelaksana media massa’kan. Bodoh la diorang ni. Apa pun genjoy gambar terbaru Rossa sewaktu dia disambut kakitangan AirAsia ketika tiba di LCCT. Kalau Rossa buat hal, kau kutuk tak habis!

Cantik kan? Mana pakej yang seperti Adlin cakap tu, Rupa & suara kena ade beb kalau jadi artis.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

rozita-che-wan-marah-mas-mediamalaya

Rozita Che Wan kecewa dengan Malaysia Airlines kerana tercicir begnya

Rozita Che Wan telah naik hangin dan meluahkan rasa ketidakpuashatiannya di Instagram apabila perkhidmatan Malaysia ...

3 comments

  1. setuju sgt2 ngn admin..

  2. entah le labu… tak minat artis2 Indon ni. klu lagu best dgr je aaa..

  3. nyampeh ngn indon….

counter statistics