Sunday , September 25 2016
Home / Dunia Artis / Gambar terbaru Siti Musliha (2 Gambar)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

03-instagram-umie-aida-digodam-mediamalaya

Giliran Instagram Umie Aida Pula Digodam (4 Gambar)

Dah semacam trend pula selepas akaun Instagram seorang selebriti digodam, ia berturut kepada selebriti lain. ...

12 comments

  1. rindu nya dengan siti musliha….baru kemarin lagu siti musliha diputarkan di radio sarawak fm….tak sangka hari ni media malaya dapat menyiarkan pic die plak…tahniah media malaya..kalau boleh lah…cari lah info mengenai kehidupan die juga…t.q…media malaya is the best..

  2. Die ni umo da berape ek..mst da berumo gk kn sbb da lame gler..kalo wt surgery pn rs xberkesan gk kot..huhu

  3. eelazz salsabila

    wa…lme x dgr crite pasal siti musliha….muke die stil mcm dlm ingtn kotak fikiran aku…x brbh lgsg….bgus media malaya

  4. at last ad jgk gambr siti musliha setelah sekian lama menyepi..dpt jgk tgk..

  5. dah 28 rupanya….
    tringat lg masa dia kecik2 dlu

  6. lupa lak apa kes dlu ni ek? orgnya ingat..

  7. dia ni takde apa keskan? Cuma nak menyanyi dan berjay ajadi artis rakaman. Tak silap juga pernah berlakon!!> =))

  8. "mendung berarak, dalam hidupku..

    tak siapa tahu derita kalbu..

    siang dan malam…

    air mata ku bagaikan hujan..

    usahlah diri ini dipinggirkan..

    usahlah diri ini disisihkan..

    kita semua di pentas dunia yang sama….."

  9. tidak ku pinta lahir ke dunia..

    tidak ku duga cacat begini..

    bukan ku pinta kasih dan sayang…

    lalala….

    brat dugaan tuhan tk dia nea….

  10. tiba2 sempena mengejar malam lailatul qadar ni wajah dia keluar di tikar sejadah . kenapa yer ?

counter statistics