Wednesday , October 22 2014
Home / Dunia Artis / Gambar terbaru Zamani Slam makin kurus

Gambar terbaru Zamani Slam makin kurus

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

33 comments

  1. eeii pakcik ni,,, sore best, lagu sedap tp pesal le x kaye2. amoh aa dgr klu terlibat kes2 dadah ke atau sewaktu dgrnye.,, sayang ooo org berbakat cam dia nih..

    • itu dia punyahal tapi aku suka dan fans amabang zamani

    • kan da diterangan bahawa beluai menghidapi penyakit batu karang n tahap kesihatan terjejas…… da tuan nk jdikan hamba nya kurus nk wat mcmana…. terima r seada nya .. xsemestinya kurus tu ambil dadah….., xadil kan bg org kurus mcm ni…?

  2. mcm mana nak kaya kalu asyik2 promote artis yg tak dak bakat je.
    taik baik tuduh2 terlibat ngan dadah rasa2 dia mkn dadih saja sakit mesti kulus…

  3. OMG, I really miss him.. Dari dulu smpai skarang, saya masih peminat setia dia.. Dan saya yakin, dia tak terlibat dlm pngmbilan benda tu…

    • walau iya terlibat.biar kan la iya,.mungkin kehidupan manusia masing2 yang hanya buat yang terbaik dia sahaja la kan..saye amat rapat dengan album2 nye
      sampai kan suara saya akan tiru seperti dia.hingga orang kata kan saya peganti tempat nya.jika saya berpeluang ganti tempat nya,.saya akn buat yang terbaik.dan saya akan sumbang kan semua keuntungan album untuk perubatan dia hingga akhir hayat abg zamani i miss you
      my bro

  4. sebab dia truly singer yang x kejar glamer.. menyanyi dengan hati.

  5. harapan saya…walau di mana pun Zamani berada,Zamani tetap kuat dan sabar menghadapi dugaan hidup.peminat sentiasa menyokong anda…teruskan menyanyi kerana suara Zamani tetap power dari dulu hingga kini.

  6. saya peminat setia slam,,terutama zamani,kata orang muka saya mirip zamani,dan saya berasal dr indonesia…sampai saat ini saya menunggu album terbaru zamani …

  7. saya memang minat zamani nih.sejak kecil lagi…samapaikan saya nak cari suami pun.saya tetap cari ala-ala zamani tau.miss u zamani……………

  8. dia dalam proses pemulihan ketagihan

    • pemulihan apa plak? jgnn tuduh org suka hati. klu tak nak dosa, diam. baik ko gi sholat byak2, igro qitaballah. kan baik. syurga menantimu dari menanti neraka jahanam. whatever gafarallahulaka wa yusalihubalaka.

  9. btul2… jgan main tuduh2 ar… mkin zamani ada masalah ar,sal 2 kali…

  10. aku tak rasa yang buat fitnahtu manusia tp syaitan, hanya syitan yg suka merosakkan, dan tak suka tgk orang lain gmbira.

  11. zamani,,,,,,,,wennik yahabeebeee,,,,,ana ahubbikkkk kasirrrraaaannnn,,,,,

  12. zamani terlalu sabar,,terlalu baik,, org fitnah,org kutuk dia diam… smg zamani tabah mgharungi smua ini, kuatkan iman dan ksbran, insyaallah tuhan membalasnya dgan yg jauh lebih baik,, insyaallah,,, ssghnya anda terlalu mulai di sisi tuhan,, yg sk bt cite yakinlah akan mdpt azab dr yg esa,, percayalah insyaallah,,,,

  13. WA BNYK SUKA ZAMANI PUNYA SUARA YG LUNAK….KLU BUAT ALBUM BARU PASTI KENANGAN LAMA KEMBALI TERJALIN N TERPAUT,….WA MASIH MENUNGGU SEPERTI SINAR MENUNGGU

  14. rindu laa kat zamani..kat maner agaknya dia skg?

    • zamani adalah manusia biar benda dah berlalu……syabas zamani krn masuk dalam pemulihan cnc kita same group lantak org nak kata ape jnji kite berubah utk diri dan krn allah

  15. sy yaakin zamani adalah seorang insan yg mulia. tak mgkin dia ambl bnda tk faedh tu. moga zamani sntiasa bfikiran positif, sntiasa dekatkn diri pd yg Maha Esa walau d mana jua berada. manalh tau 1 hr nt zamani akn mghasilkn lagu2 yg berunsur keislaman spt lagu2 maher zain. pasti jiwa akn lebih kuat n tenang……

  16. teruskan semangat untuk menempuh ujian ini zamani, semoga sihat selalu dan dapat meneruskan kariernya.

  17. saya pun rindu sangat nak dgr story baru pasal zamani ,saya peminat setia dia.kawan saya rupa sama macam zamani tapi dia cina.bila rindu zamani tengok muka dia lah,semoga zamani sentiasa sihat ,bahagia dilindungi Allah s.w.t dimana saja berada.

  18. X baik main tuduh zamani ambk dadah tau!! 2 fitnah namanya. Mungkin dia ada masalah kesihatan…yg kita x tahu. Dia artis yg mempunyai vokal yg mantap & terbaek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.Dia juga x sombong & x meninggi diri.Semoga zamani dpt jodoh yg terbaek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Good Luck. Semoga tabah & sabar dlm menempuh beribu2 dugaan. ;)

  19. kak zamani klo boleh tahu bagaimana caranya kalo ingin tulis surat ke kakak dialamatkan kemana ?

  20. i miss u zamani

  21. minat sgt kat zamani dri dulu smpai sekrg..jgn lh kutuk zamani tanpa ada bukti..kesian zamani..apa2 pn kita doakn yg terbaik utk zamani dn semoga dia cepat2 bertemu jodoh amin…

  22. sy peminat setia abg zamani slam liya hrp pun mcm tu jugk kita kna dekatkan diri dengan allah semoga hati kita sentiasa tenang amin dan jaga kesihatan tun elok2 ye….assalamualaikm..

  23. walaupun sy kecik lagi sy tetap suke zamani

  24. lirik nya pernah berkata……..kau pergi tak kembali…..tinggal aku keseorang,tiada lagi gurau senda mu.sianga malam sepi ku rasa, :'(

  25. Love U abang Zamani <3

counter statistics