Monday , September 26 2016
Home / Dunia Artis / Gambar terkini keluarga Nabil Raja Lawak (5 Gambar)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

03-instagram-umie-aida-digodam-mediamalaya

Giliran Instagram Umie Aida Pula Digodam (4 Gambar)

Dah semacam trend pula selepas akaun Instagram seorang selebriti digodam, ia berturut kepada selebriti lain. ...

30 comments

  1. Patutla Ustaz Azhar kawin lagi.. ramai awek2 cun bgambar ngan dia. Mane tahan kan? Hehehe
    My recent post RM129 Beats By Dr. Dre urBeats

  2. nana wan lebor

    dia pun hensem per….ahakss…

  3. kaki bini nabil tu naper.? tatoo ke.?

  4. wahhhh ustaz..pegang kad maybank united tuuu

  5. cantik la bini dia…. sweet ja..

  6. ala bang nabil..soh la bini pakai tudung, tak pun pakai lah sopan sikit.
    awak kan sangat peka pada perkembangan semasa spt politik, pendidikan percuma dsb
    harap2 peka la juga pada ajaran agama

  7. Sopan gile pakaian bini nabil. Elok kau jd hos gosip dk ngutuk psl org. Teropong diri sndri dlu blh x? Yg last skali tu ape motip kau masukkan gmbr skali UAI lps smua pakaian sopan bini2 kau tuh!! Gampang!!

  8. zira ni cantik….tp tu la….sexy sgt…..sopan la ckit…..awk da mmg cntik….klaw ttup aurat lg bertambah cntik… 🙂

  9. bahaya tu ustaz azhar..
    asyik nak kahwin dengan anak dara bawah 25 tahun…
    sambil pegi ceramah rupanya duk usha anak dara…..

  10. Boleh tahanlah?

  11. Boleh tahanlah?

  12. Kenallah saya di sk seri perdana , hemsentak saya

  13. psgn ni mmg suwitt lah…

  14. nth2 manusia nie nabil tu briya sokong n puji bagai..haha agk2 la tak trime lak komen pminat

  15. X baik mngata org dr plbagai aspek. Perubahan scara prlhn ke arah +ve lg baik jika ikhlas drp brubah drastik n sbalikny. Sekurang2nya dia org bhgia n x sbuk hal org. Pemakaian wanita n lelaki bkn cermin kpd nawaitu n peribadi. Setiap org ada klemahn. Jgn lpa KARMA..mgkn kta brjya ddk psngn dr sg pakaian tp kbusukn ati mna kta th.

  16. X baik mngata, mngaib & brprasangka bruk. Kdng2 kta hrus lht n fkr scara +ve. Prubahn akn brlaku jg tu. cmnala org trma nsht if kata2 yg dkluarkn ksr n lebi brunsur kutukn n mngaibkn. Tudung @ pakaian x dpt mnzahirkn kebnrn akhlak &amalan org. Dlm youtube tu org yg penampilannya ayu, sopan n brtudung tu yg byk bt prangai?!

counter statistics