Tuesday , December 6 2016
Home / Dunia Artis / Gambar terkini Siti Saerah dan keluarga (3 gambar)

Gambar terkini Siti Saerah dan keluarga (3 gambar)

Lame tak dengar cerita Siti Saerah, lepas kahwin je terus senyap. Anak pun dah besar, begitu juga badannye. Biarlah, senang hati namenye tu. Gambar diambil menerusi Instagram milik akaknye, Siti Saida. Lagi gambar selepas ini.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-gegar-vaganza-3-akhir-mediamalaya

Azharina Juara Gegar Vaganza 3

Program yang berlangsung selama 8 minggu ini telah berakhir selepas Azharina telah dinobatkan sebagai juara ...

12 comments

  1. Semangat nyer… Berdiet lah chopek demi kesihatan.

  2. nape akak dia cun2 dia ni kureng plak

    • napa dia kureng? camni…kalo buat tart nenas, dalam satu dulang tu bukan sumer samakan? walaupun acuan sama, doh sama, kan? maka begitulah jawapannya selain dari "itu adalah ciptaan Allah".

    • Yang tanya ni cantik or kacak sangat kah?

  3. tak berapa cantik,tak berapa mewah tak bermakna hidup tak bahagia betul tak?…doakan saerah bahagia dgn kehidupannya cukuplah!

  4. ni ke ank die yg dot dot dot tu?

  5. haah….ank sulung dia yg gmbo 1st tuh…

  6. cell block tango B)

  7. laki dia mesti bayangkan siti nurhaliza time malam jumaat kan?.. heeee

  8. MUKA SITI GEMOK MCM NI LA KOTT..HEEE:)

  9. siti nurhaliza versi gemok…alahai beso nye peha……hehehehehe

  10. x baik mengata..alhamdulillah die bahagia..

counter statistics