Saturday , December 10 2016
Home / Dunia Artis / Gambar Tiga Beradik di Majlis Pelancaran Apresiasi

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Saharul Ridzwan & Deena Emir bakal timang cahaya mata?

Pasangan selebriti, Saharul Ridzwan dan Deena Emir telah berkahwin pada bulan Oktober yang lalu. Mereka ...

10 comments

  1. wakakaka..dh gemok nk pki ketat2 saerah ni x sedo diri!! mcm la lawo sgt..

  2. pasni wak aaa realiti series ala2 Keeping up with Kardashians…
    leh aaa wak tajuk "keeping up with Siti"

  3. yg paling bongsu,yg paling besar,yg paling kurg sopan pakaiannyer…haishhh

  4. john dengan labunya

    1.)montok,saerah
    2.)sendat,siti
    3.)gemokkk- sigemok tuu

  5. pasni wak aaa realiti series ala2 Keeping up with Kardashians…
    leh aaa wak tajuk "keeping up with Siti"

  6. saerah..
    perut mu buncit..
    malu aku tgk..
    ko x malu ke..
    ke ko bajet perut ko kempis..

  7. alah,korang ktuk2 saerah..ntah2 klu dpt jd pakwe dia korang pn nk..manyak duit…

  8. dia tak kaya mana pun, yg kaya kakak nya la.Dah lah xcantek, xkaya, melambak2 lagi awek yg cun diKL ni.Badan kembang semangkok.

  9. adik-beradik yg menumpang tuah siti..
    pastu gile nk popular jgk..
    lps tu x sedar diri mcm diorg yg popular & kaya..
    manusia mudah lupa..
    siti yg buat duit..dier jage tingkah laku..adiknye saerah?
    bile dah senang, g clubbing, pakai sexy..
    ingat asal-usul korg..

  10. tu bukan kire menumpang,..tapi menolong adik beradik,..kite di galakkan untuk tolong menolong terutamanya ngn kaum keluarga…kalo bukan adik beradik yg tolong sape lagi.,..aperaaaaaaaaaaaaa….

    korang tu yg jeles,..sbb x dapat kakak/adik mcm siti nurhaliza…

counter statistics