Monday , October 23 2017
Home / Dunia Artis / Gambar Tristen Tareef O'luanaigh

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Koleksi Umie Nazeera dan suami berbulan madu di Eropah (16 Gambar)

Diam-diam kini sudah 2 bulan Ummi Nazeera bergelar isteri kepada Dr. Mohd Izzar Anwari. Mereka ...

10 comments

  1. tahniahhhhhhhh!

  2. hmmmmm..hilang nama kemelayuan nye…
    btw,tahniah….

  3. putihnyaa dia..

  4. modennya nama anak dia. xde langsung nama melayu. aiyooo..

  5. Muhhammad maksudnya Yang terpuji…Jesus Nazareth maksudnya ?

  6. ikut muke bapak..untungnye…dah besa mesti hensem ni…haha

  7. nama arab tu..bermaksud 'lain daripada yg lain' itu lah yg di khabarkan oleh tok wan…dlm kosmo.

  8. Tak sedar diri.. Kalau muka tu Melayu.. toksahlah nak ngaku nama mat salleh.. benci aku..

  9. islam suruh letak nama yang ada maksud baik, bukan nya nama melayu. tak melayu pun boleh islam jugak kan.

counter statistics