BIGtheme.net http://bigtheme.net/ecommerce/opencart OpenCart Templates
Tuesday , May 5 2015
Home / Dunia Artis / Gambar Tristen Tareef O'luanaigh

Gambar Tristen Tareef O'luanaigh

Gambar terkini yang diupload Serina sendiri sedang mendakap anak sulungnya, Tristen Tareef O’luanaigh ditemani suami Gavin Edward O’luanaigh.

[via]

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

502-Insta-Artis-MEDIAMALAYA

Mari layan gambar Instagram artis #50 (7 Gambar)

Feeya Era FM selfie dari dalam keretanya. Comel atau tidak?

10 comments

  1. tahniahhhhhhhh!

  2. hmmmmm..hilang nama kemelayuan nye…
    btw,tahniah….

  3. putihnyaa dia..

  4. modennya nama anak dia. xde langsung nama melayu. aiyooo..

  5. Muhhammad maksudnya Yang terpuji…Jesus Nazareth maksudnya ?

  6. ikut muke bapak..untungnye…dah besa mesti hensem ni…haha

  7. nama arab tu..bermaksud 'lain daripada yg lain' itu lah yg di khabarkan oleh tok wan…dlm kosmo.

  8. Tak sedar diri.. Kalau muka tu Melayu.. toksahlah nak ngaku nama mat salleh.. benci aku..

  9. islam suruh letak nama yang ada maksud baik, bukan nya nama melayu. tak melayu pun boleh islam jugak kan.

counter statistics