BIGtheme.net http://bigtheme.net/ecommerce/opencart OpenCart Templates
Saturday , April 18 2015
Home / Dunia Artis / Gambar Tunang Rini AF7

Gambar Tunang Rini AF7

tunang-rini

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

4-Siti-Elizad-Berkahwin-MEDIAMALAYA

Siti Elizad, pelakon Teman Lelaki Upahan kongsi gambar nikah (6 Gambar)

Pelakon yang membintangi drama Teman Lelaki Upahan, Siti Elizad telah berkongsi dengan peminat gambar-gambar sekitar ...

12 comments

  1. bolehlah tahan, x payah tunang lama2 kawin je cepat

  2. rini ada kembar……sebijik!!

  3. bleh la..hahaha..tp rina lg cun dr rini..rina manis lg

  4. rini ada kembar ke.. nak tengok gambar..

  5. Detective Conan

    Enter text right here! jangan salah masuk bilik udah la ..maklum la muka kemborrr..heheh:D

  6. Detective Conan

    jangan salah bilik udah la…maklum la depa ni KEMBORR seirasss!:D

  7. gosip hangat ko ni ketinggalan zaman ke?xkan rini ade kembar pn ko xtau..hahahaha

  8. Semoga Berbahagia

  9. takpela..rini tu bukan fames sgt pun..aku selalu terserempak sgn rina tu..perwatakan dorang cam kasar sikit..yela..selalunya kan artis pakai tudung ni lembut2 cam fida tu…pastu aku tak suka dorang ada bonggol yang besar di belakang tudung…

    • rini ni.. ape masalah dia ngn press heh.. aritu ade dgr cite but x jumpe2 artikel selanjutnye..

  10. mmg la..sore pn kaso je

  11. ajo aka johanis..cikgu tu..

counter statistics