Friday , September 30 2016
Home / Dunia Artis / Gambar Tunang Umie Aida

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Bakal lahir anak pertama, Nad Zainal tayang baby bump (14 Gambar)

Nad Zainal akan menyambut kelahiran anaknya sekitar bulan Oktober. Berikut antara gambar-gambar baby bump Nad ...

20 comments

  1. comei nye gambar erra ngn umie..like twins.

  2. Tahniah… tunang tu jgn le lelama, cepat2 aaa naik pelamin. sure comei jelita Umie bile naik pelamin sok..

  3. Selamat Bertunang Umie…betul tu betunang tu jangan lelama…jaga adat masa betunang yee…ini betunang je…bukan kawin..tak ada ikatan yang sah pun…cuma tanda je…semoga ada jodoh..

  4. kepada kaum hawa…jgn la ego dengan mengatakan "aku xmau kawen..smua laki xleh pcya…."..lihat lah dunia!!!!andartu ni dah nak kawen!

  5. sweet nyer pelamin 2…
    ske ngn colour2 cm2
    dorg ber 3 nie mmang kwn baik
    erra dh kwin, umie bkal kwin, yg zahida 2 ble nk kwin
    jeng..jeng…
    pe2 pon smlt bertunag N berkhwin
    smoge D pnjg kn jodoh N dD murh kn rzeki
    Amin…

  6. seronoknya tengok 3 sekawan ni terutama Umie & Erra.Mereka nampak happy sgt2.Lebih2 lagi Erra.Dia ndak kawan baiknya happy cam dia.Muga2 dimakbulkan Allah.Pastu, giliran Zahida lak.

  7. kawen dgn org kaye ape ssh..hahaha

    • ko tak kawen sbb ko tak kaye kot ceh.. sbb tu org cam umie aida ni tak pandang ko.. hihihi

      • hmmm dah jodoh dia ngan org kaye…
        Pada gadis2 adik2 seme, jgn le pandang sesgt kebendaan atau pangkat atau darjat.. seme tu x kekal. Allah akan terus menduga hambanya. Ppuan kena pandai memilih, memilih dr segi agamanye, tnaggungjwb dan pegangan hidupnye…insyallah bahagia dunia akhirat wpun x mewah sesgt…

  8. haha..aku rasa mmg tepat..sanggup men'andartu sampai umo tgh 30an smata2 tunggu datuk..weh…datuk akupun duda ma…byk cucu…apsal la atuk aku x tackle umie ego nih..hahahah
    ckp brapi…xmo kawen konon….

  9. tunang die orang kmpong aku la plokkk…

  10. erra cantik sgt…

  11. erra ayu & manis.Maintained gitu.Jelas terpancar kebahagiaannya disamping suami & anak.Diharap Umi pun begitu hendaknya. Mereka adalah antara celebrity wanita yg mempunyai peribadi menarik.

  12. hahaha..peribadi menarik?maksdnya koppun sama r ego…hahahaha…poyo jek..tunggu laki kaya…..

  13. ye lah, takkan xpaham maksud peribadi menarik & elok kot? klu xelok, mesti dah cantas laki org kan??Adakah laki erra & bakal laki umi LAKI ORG??Lagi satu, mcm mana fitnah & cerita xelok melanda mereka, mereka tetap cool.Ndak menyalahkan org tidak sama sekali.Sebaliknya, lelaki2 yg direject mereka yg lebih menyalak he he!!Kelakar lah lelaki2 malang tu.

  14. selamat bertunang umi aida semoga cepat2 khawin, n m'dapat anak
    yg ramai…….he

counter statistics