Tuesday , December 6 2016
Home / Dunia Artis / Gambar Umie Aida mula bertudung

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-gegar-vaganza-3-akhir-mediamalaya

Azharina Juara Gegar Vaganza 3

Program yang berlangsung selama 8 minggu ini telah berakhir selepas Azharina telah dinobatkan sebagai juara ...

9 comments

  1. Alaa manisnye Erra masa ni..comelnye..

  2. kalo tudung rope tu xyah la..poyo je nk bese2 kan diri seolah2 awk tu xtau ape2 hal agama..nyampah artis bg stement bengong xpki otak..sm je mcm siti nk besekan diri bertudung seolah2 xpnh n xtau bertdung..yg kt sek dlu tu bkn bertudung ke? yg tu ape plak?? ni bkn tdung ni selendang kalo dh nmpk rambut same jer baik xyah pakai..abeh cte!

  3. bagus le, semoga sentiasa berpakaian sopan. pasni semoga menutup aurat plak ye…

  4. john dengan labunya

    zahida raifik tu gua xboleh tahan beb

  5. beri sokongan penuh…….terlalu mendadak berubah tak guna jga…mcm ada artis tu balik haji pkai tdung litup lama2 nampak jambul….

    • ia lah kan..tudung dbuat main2….memang dia pakai tutup aurat pakaian sopan tapi depan kamera mengalahkan Ziana posing nampak bentuk lurah,bukit,,, psl suami tak tegur dan tak tahu hukum kot isteri mendedahkan jambul ddepan..

  6. erra jugak tetap di hati…aleesya yg comel dan emran yg penyayang….

  7. rasenya gambar dgn erra,anuar,zahida baru je di ambil minggu lepas,kan?
    Klu xsilap.masa anugerah PPMH.Betul lah Ivy, Erra nampak comel gitu.

  8. KENAPA LER CARA PAKAI TUDUNG SAMA FESYEHN DGN TOK HAJJAH CT

counter statistics