Monday , December 5 2016
Home / Gossip Panas / Gambar Watie Elite seksi banget (6 Gambar)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

hp-ayda-jebat-dirampas-mediamalaya

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

8 comments

  1. artis2 Lady J kt malaysia ni, kbanyakannye mmg bajet lagu ni…

  2. no komen cz mmg aku xminat pn dia nie ..huhuhu

  3. Dia yg sibuk nak gambo cengitu kerr atau disuruh yg amik gambar tuh gak nyee… tp yg pasti nye dia selesa … lantak lahh

  4. ari tu dgr dia sakit, ade mslh hati… tol ke?

  5. John dengan labunya

    dah sakit bukan nak sedar lagi ngan ujian allah, ni pun dress up mcm tepi jalan

  6. peha besar lg maw tunjuk…haha mcm haram!!

  7. die pk,die tu cantek sngat????sda sket yg diri u tudh tue…
    PEHE TU DH AR BESAR GILER…E LAU KO TNJOK KO NYE BDN KAT ORNG,
    AQ QSE ORNG TU X KAN TRGODE SKET PON AR…E GLI AQ…

  8. hahah.. ni bohsia 90'an ni..

counter statistics