Thursday , September 29 2016
Home / Gossip Panas / Gambar Xpose adik Ekin, Sheera

Gambar Xpose adik Ekin, Sheera

Pada bulan Mei tahun lepas iaitu 2009, penulis ada post gambar adik Ekin yang ketika itu penulis buat coverage mengenai akaknya Ekin yang bercuti di Kota Kinabalu, Sabah bersama sang Mawi. Masa itu, penulis tidak tahu namanya. Dan kali ini, gambar yang cantik bertudung litup ala akaknya telah dibuka! Yeah! Gadis comel bernama Sheera ini is going wild without her tudung! Bersama boyfriendnya mari berpesta!

Lagi gambar Sheera tidak bertudung di bawah.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

04-fizie-hot-fm-mangsa-bogel-mediamalaya

Mangsa penyebaran gambar bogel seterusnya, Fizie Hot FM? (5 Gambar)

Bulan ni macam bulan viral gambar bogel artis pula. Selepas cerita gambar bogel Idris Khan ...

10 comments

  1. klu dh gaya n cara hidup dia mmg cmtu, takkn nye nk b'ubah smata2 sbb si kakak dh kawin dgn si alim mawi tu… iman x dpt d jual beli. ksedaran dlm diri sndiri kena ada..

  2. wpun kubur masing2 harap2 ade le yg nasihatkan dia. dia nk dgr ke taknak ke tu mslh dia le plak..

  3. xchumel pon.. pe daa

  4. tak perlu mencari kesalahan org lain. tengok dulu diri sendiri ! tak semestinya bila sheera seperti itu, hati dia jahat. kadang – kadang ada org nampak baik tapi dalam hati buruk hatinya. Dan orang yg tulis cerita tentang dia, baik sangat ke? ini adalah duniawi. Biarkan dia apa yang dia nak lakukan. Itu antara dia dan Allah. Kita yang melihatnya, jangan ditambah dosa dengan bercerita yang bukan2. sedarlah dan insaflah.

  5. Alaaa…die tolong promote tudung akak die time tu. Tudung Ekin..hehehe

  6. ape ke bangang ko ni juliza…dah terang2 kot ape dier wat tu salah..

  7. juliza oi…mcm emo je aku tengok…aku tgk sume komen takdela mengata sgt pon…terasa lebih ko apahal…seangkatan ke…hoho…

  8. Bro…blasah je sehabis boleh insan2 lupa diri mcm ni…sengal je aku tgk..huhu

counter statistics