Thursday , April 24 2014
Home / Dunia Artis / (Gambar) Zila Bakarin Seksi Sedang Mengandung di Berita Harian

(Gambar) Zila Bakarin Seksi Sedang Mengandung di Berita Harian

Dapatkan akhbar Berita Harian di’kedai mamak berdekatan anda.

31

23

13

4

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

28 comments

  1. patutnya bukak je terus.. tak yah tutup sikit sikit

  2. Perut dah memboyot pun seksi lagi..
    apa dah

  3. pergh……ats n bwh sma bsr je…..

  4. azzrul isman@banjarb

    bertambah sexy

  5. pergh….cun siot zila bakarin nih…cam rossa…slek seksi jer.ingat tak gambar minah nih berkemban dulu tuh????

  6. seksi2,dr dlu lg zila ni seksi

  7. Saya memang minat giler dgn zila bakarin. Dia memang lawa

  8. suami dia x kesah pn nk tanggung dosa byk2 hehehehe

  9. zila tak purapura atau tak tahu hukum bukak aurat.atau jahil dlm agama.lantak kaulah….

  10. seksi3……tpi jga anak pun nnti terikut seksi mcm maknya…

  11. Aku x fahamlah, orang melayu kata agama islam ni baik, orang yg menganut agama islam akan dapat belajar sesuatu yg baru yg x ada dalam agama lain, tapi bila aku tengok balik rata2 perempuan melayu yg beragama islam lah yang perangai dia lebih teruk dari agama lain…minta maaf yerrr

  12. jgn salahkan agama kerana umatnye..seperti mne mnyalahkan makayah bile anak nyer yg buat dose..Islam agama yg syumul..cma umat zmn skrg ni telah dijajah dgn hiburan2,makanan2 n sukan2 yg blh melalaikan n melemahkan umat islam..semua tu terpulng pada dri sndiri,klu ikhlas beramal krn ALLAH,ALLAH pasti akan pelihara kita..n faktor yg lain kern amalan yg tak smpurna..seperti mne mnganut agama tpi tak thu knp harus mnganut agama tu..skrg ni sdh mnjadi keturunan n adat mnganut agama..jgn liht pd keburukan umat smata2..lihat la pada pejuang2 Islam pd zmn nabi n skrg..ulama'2 yg di hormati..sumenye krn hidayah n rahmat ALLAH..wallahualam

    • sokong 100%
      tak usahlah kutuk2 orng kat cni..yg penting jaga amalan masing2 dah la..kalo nk tgok gmbr2 kat cni,tgok je la..tk payah nk kutuk2 orng berbakul2..mane ada manusia yg sempurna di dunia ni..:D

    • sy stuju ngn hiasan dunia………..
      islam 2 agama suci……
      Allah yang cipta dan trunkan kepada umatnya…..
      Rasulullah sendri dh menyampaikan islam kepada umat islam…….
      x rs sdih k bile mengenangkan pengorbanan Rasulullah terhadap umatnye ms baginda sampaikn agama Islam dulu……….
      tapi umat Islam tidak ikut pn ajaran yg disampaiknnye…..
      Rasulullah sayang sgt kt umatnye……
      smpai wafat pn dia sebut Umatti ! Umatti ! (umatku2)……..
      tp kt x ikut pn pe yg disampaiknnye…..
      SEDIHNYE……..

  13. Bawak-bawak la bertaubat kak…entah sok luse "dipanggil" da x sempat nak bertaubat…ingat cket seksaan kubur.. Nauzubiilah azabnye…

  14. KALU TAK SILAP GAMBAR NI BUKAN DALAM BERITA HARIAN DALAM H METRO SEBENARNYA……..

  15. bagi aku biasa jer…org mengandung pakai apa pun nampak seksi..cuma bila artis akn jadi perhatian. apapun semoga semuanya selamat, insya allah…

  16. subhanallah memang betul tak mati dicerca orang tapi mati dicerca Allah…ubah lah imej begini…apa yang anda bangga kan dengan mempertontonkan hak suami didepan orang ramai…inysaallah mudah2an zila akan merubah……….

  17. brtaubatlah…………allah akn membuka pintu ati hamba2nya jika dia sndiri ada kemahuan………Allahualam

  18. Allah tak memandang pada pakaian sesorang…allah memandang pada hati…..dalam diri adam ada seketul daging…kalau baik daging tu, baik lah kesemuanya….itu lah hati….yang korang pandai nak hukum orang apa hal lak!!!!! dosa kita dengan allah…dia tetap maha pengampun…kalau dosa kau dengan manusia sapa nak jawap….????biar lah dia…yang penting dia happy….tak usik korang….dan yang penting dia tak munafik…berpura2….dari pada orang yang bertutup atas bawa….tapi hati busuk….

  19. ini semua kerja tuhan tau bukan nya kerja manusia….korang tahu ke esok2 tuhan bagi hidayah kat dia….tup2 berubah….korang tahu ke??????
    jangan lah persoal kan kerja tuhan…..
    macam penjenayah….kalau tak de perompak….polis tak ada kerja tau….
    kalau tak de ziela yang seksi nie…wartawan tak leh cari makan tau….

  20. nak je aku pancut kt muka dia..

  21. peh..banyak ustaz dalam nie..peh..rugi bro..buat melancap bagus pompuan nie

  22. heyy kmu smua mau sbuk 2 npa??????ska dia la mau wat pa. . . 2 ursan dia la. . .

  23. biar die leeee…yg sebut pehh hall…
    Bodohh…kmu semua sama jew dok ngumpat org dosa tau…:S

  24. lau lu siot

    :'(

  25. betol tuh.!

counter statistics