Thursday , March 23 2017
Home / Dunia Artis / Gambar Zila, isteri Along Cham

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Tan Sri Jins Samsudin meninggal dunia

Takziah buat keluarga pelakon veteran, Tan Sri Jins Samsudin apabila pelakon itu menghembuskan nafas terakhir ...

5 comments

  1. mudahnya lupa asal usul bila dah jadi artis malaysia ni…dari seorang perempuan kampung yang baik-baik, sopan santun dah jadi macam ni..baru jadi artis malaysia belum jadi artis taraf dunia lagi..suaminya pun sama…alangkah bersyukurnya aku menjadi diri aku sekarang….

  2. nama pun artis…. klu dah terjun dunia seni, klu kontrol sesgt wartawan plak kate kekwat le, tak pandao bg kerjasama le etc klu over expose plak org kate gile glamer.. hmm cian gak kekdg artis2 kite so jalan terbaik ialah… toksah le jadi artis….

  3. sbb depa ni artis, nmpk la yg 'ntahhapehape' nye sume. pdhal yg bkn artis pn, byk cmni.. skejap je lupa diri.. tp cool skit la nk nengok gamba ni sbb depa laki-bini..

  4. buat aku geram ja tengok…hahaha..

  5. probably it was just for a photoshoot…plus the husband is there…

counter statistics