Sunday , July 27 2014
Home / Gossip Panas / Gambar Zizie Ezette Di Lounge (Lama)

Gambar Zizie Ezette Di Lounge (Lama)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

5 comments

  1. masya'allah,apa nak jadi dgn artis2 melayu ni? Tiap kali gambar artis2 melayu dipaparkan clubbing,mesti menggiorkan (pompuan la).Always pakai baju2 'plunging neck line'.Ini lah kehidupan sebenar mereka.Sume nye kupu2 malam.

  2. takde nyer org pakai elok2 pi clubbing..
    yg pi clubbing tu bukan takat pakaian, perangai pun tak elok..
    cuma ada la sebilangan yg kata tak semua pi clubbing tu jahat..(sebenarnya dieorg punye pengolahan jahat baik tu terpesong dr normal org islam)..
    dan begitu juga la artis dlm gamabr itu dan juga sebilangan artis2 di malaysia..

  3. tp tetek zizie tu cam sodapppp jo

  4. oh x sangke balak aku si sam ni da bpunye. fuck

  5. adik beradik sama jer,,
    kaki parti dan kaki mabuk
    pergi jahanam

counter statistics