Friday , September 30 2016
Home / Dunia Artis / (Gambar) Zul Huzaimy sebagai Gay dalam Anu Dalam Botol

(Gambar) Zul Huzaimy sebagai Gay dalam Anu Dalam Botol

Sebelum ini mediamalaya ada mengeluarkan entri mengenai Adi Putra berperwatakan gay di dalam filem terbaru Raja Azmi, Anu dalam Botol. Kali ini pula, Zul Huzaimy berperwatakan gay untuk filem tersebut. Walaupun filem-filem arahan Raja Azmi tidak mendapat sambutan oleh penonton, mediamalaya yakin filem ini akan menaikkan sedikit namanya kerana pelakon-pelakon seperti Zul Huzaimy dan Adi Putra yang pastinya ngetop lakonan mereka.

110

ps: Tidak dapat bayangkan dialog yang di’bawa Zul di’dalam filem ini. Pastinya menjadi!

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Bakal lahir anak pertama, Nad Zainal tayang baby bump (14 Gambar)

Nad Zainal akan menyambut kelahiran anaknya sekitar bulan Oktober. Berikut antara gambar-gambar baby bump Nad ...

10 comments

  1. hahahahahahahahahahahaha..

  2. wakakakaakakakak tak leh blah
    hahahahahaha.. takder intitude lansung macam seorang gay
    hahahaahhahahaha arahan Raja Azmi ni tak mata seni betul

  3. ngahahaha..yg aku xtahan neok jari die 2..
    geli seyhh..keras kejong je jari tuwh

  4. ish2
    terok benor rupanyer

  5. misai pun nampak lagi..haha..

  6. bodoh nak mampos Raja Azmi ni!! bodoh!!! ni bukan gay la bodoh!! ni mak nyah!!!!!!! bongok!!!!!!

  7. ermmm..
    ni nenek ader bce kt
    mstar.com.my :

    Bagi Raja Azmi, tafsiran mengatakan filem tersebut bakal mengundang maksiat adalah tidak tepat.

    “Maksiat berlaku di mana-mana dan ia akan berlaku kalau tidak ditonton.

    “Filem ini boleh mendatangkan maksiat jika menunjukkan persembahan atau lakonan ‘terlampau’.

    “Kalau terlampau kita kategorikan ia sebagai filem ‘blue’ namun filem ini bukan filem ‘blue’.

    “Tetapi, gambarannya lebih kepada bagaimana sepasang lelaki sejenis itu bercinta,” jelas Raja Azmi mengenai filem yang sudah mula mengundang kontroversi akibat tajuknya itu.

    adeyhhh…
    buat2 la bertaubat wahai anak nenEk…
    cite kmu tu mmg x penah besh pn..
    xyh la nk malukn diri sndiri lg…

    gambate~

  8. i'm no expert tp this is more to crossdresser or transexual than gay. slalunya gay tak menunjukkan 'sifat' mereka melalui pemakaian.

  9. hadoi… Lawak eh.. Geli aku tengok!

counter statistics