Wednesday , December 7 2016
Home / Gossip Panas / @GambitSaifullah meroyan lagi, maki peminat FB anjing & babi

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

hp-ayda-jebat-dirampas-mediamalaya

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

10 comments

  1. Ape2 jele gambit oiii

  2. macam2 hal la dia ni..

    habis peminat lari mcm ni..

  3. si gambit ni nak jadik mcm azwan ali, sesuka hati maki hamun org…kesian mamat ni agaknya lupa makan ubat sakit mental….

  4. kesian la jantan ni. meroyan mcm terlebih hormon estrogen. perangai huduh bebenor. duk kata orang lain berfikiran 'cetek', mcm BACKFIRE diri sendiri je.

  5. aku rasa dia komplen yang sukati letak iklan2 tu lah

  6. to gambit, 'WATEVER'

  7. Hanjing tul lar gambit ni..xde keperibadian yg bgs,mcm sampah doe,b4 kutuk org or else,cermin diri tu lu dulu..sukati mak bpk tiri nenek laki dia jer.xsuka silent jer lar or delete,ape susah..

    haii gambit..ko memang nak kena gambit+parang lar.attitude xbgs,sape nak minat kat ko..xde fans,ko bukan sape2 pun.

  8. aiyoo gambit ni…. x abiz2….

  9. gambit..sampah masyrakat…rugi sape ambik sampah berlakon.

  10. bodoh nye gambit

counter statistics