Saturday , December 3 2016
Home / Dunia Artis / Gempar: Farid Kamil bersama Datuk Siti Nurhaliza

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

6-julia-ziegler-kahwin-mediamalaya

Julia Ziegler Kahwin Jurutera Januari 2017 (6 Gambar)

Untung badan jadi artis. Pelakon Julia Ziegler akan menamatkan zaman bujangnya dengan bakal menikahi seorang ...

11 comments

  1. berapa umur tok T ni ye…30 ke?

  2. dah tua dah,tok t tu padanle ngan tok k tu…tak payah beranak pun tak pa, hat dok ada tu pun sapa nak jaga,dah baik sangat, jagala keempat2 org anak teruna tok k tu,padanle tuhan tak bagi anak.sendiri mau ingatle peminat fanatik buta hati oii

  3. assalamualaikum..aku kesian tgk ct.aku kdg2 terfikir ct ni kena buatan datuk k ke?aku cume harap family n peminat ct selamatkan ct dan khidupannye.ct tu nk anak.tp aku rase datuk k yg x nk.iyelah biar datuk k sorang jer bolot harta si ct tu.tengku da selamat.anak sume lelaki.tgal la mak iti kite tu.duit byk tp kena kikis dgn dgn suami sendiri.anak plak xde.aku berdoa selamat sejahtera ct n semoga ct cepat sedar.amin.

  4. ndak mau saya komen apa2 takut terqisas

  5. ct sejak penampilan balik aji dah macam orang tua..agaknya dt k yang suruh macm tu..supaya xde orang nak ngorat bini dia.
    yang ct ni pun satu, xsedar ke kalu ya pun nak bertudung, betudung la betul-betul… klu skali pandang dah ada mcm rupa badut, mcm orang tua dan macam2 lagi. awak tu kan muda lagi.
    ingat2 la ct oi, kesian awak

  6. what the hell...

    lantak lar …………………………………………………………..
    !

  7. minah tdng dh x popular

  8. how say minah tudung x porpular semua lelaki suka ……… no like yuo secret

  9. siti goo….ggggo………..<3

counter statistics