Wednesday , September 28 2016
Home / Gossip Panas / Gempar: Rakan artis tinggalkan AC Mizal dan jualan gelangnya

Gempar: Rakan artis tinggalkan AC Mizal dan jualan gelangnya

Dipetik Media Hiburan, ramai geng-geng artis yang dahulunya gigih menjual gelang bersama AC Mizal kini sudah menarik diri. Bertemu dengan beberapa artis yang dimaksudkan tersebut, rata-rata mereka memberitahu tiada kena mengena lagi dengan perniagaan bersama AC Mizal itu.

[quote]”Masing-masing keluar ada alasan mereka sendiri. Macam saya, saya tak nak terlibat dengan perniagaan MLM, jadi sebab itulah saya menarik diri,” ujar Salima AF yang ditemui dalam satu majlis.[/quote]

Antara artis lain yang turut mengakui sudah tidak bersama AC lagi ialah Khai, Rosma, Lan Kristal dan Aliff AF. Masing-masing apabila ditanya hanya menjawab ada alasan tersendiri.

Dulu masa AididLeaks hentam habis-habisan penjualan gelang tu, geng-geng artis yang keluar tu lah yang paling mempertahankan AC Mizal, kini masing-masing keluar atas alasan tersendiri. Jeng jeng jeng! Laman web rasmi gelang AC Mizal juga kini ditutup, jeng jeng jeng! Apakah ini semua?

Pelik yo!

  • Tutup Fan page
  • Tutup Laman Web Rasmi Gelang AC
  • Geng artis keluar dari penjualan bersama.

Psst, difahamkan jugak AC Mizal kini tengah mencari perempuan yang berisi untuk menjadi ikon produk terbarunya, mungkin produk diet. Ape cite agaknye tu? Produk diet lebih selamat dan tidak mudah diganggu AididLeaks?

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

7 comments

  1. kalau satu persatu pergi.. something wrong la kat situ

  2. patutlah nampak ac kat tv skrang…. nk cari makan ler tu…cian die

  3. nak selamatkan diri..masuk umno…buat baik ngan menteri…

  4. itulah balasan pasal tak bagi nafkah anak! lepas ni jgn kena tinggal bini pulak!

  5. sian plak nk cari duit..apa2 gud luck la AC!

  6. Jual gelang penipu…dapat pulak pangkat datuk.
    Apa sebenarnya sumbangan hamlau ni?

counter statistics