Saturday , October 25 2014
Home / Gossip Panas / Giliran Aaron Aziz dituduh gay

Giliran Aaron Aziz dituduh gay

Aaron Aziz, seorang suami yang masih mempunyai isteri dan kini sudah memiliki tiga cahaya mata tidak terlepas dengan tuduhan gay oleh wartawan hiburan.

Khabarnya kelibat Aaron mengunjungi sebuah kelab gay eksklusif di Kuala Lumpur dengan berselindung di sebalik topi yang dipakai dan dia difahamkan duduk di satu sudut bersama seorang lelaki di kelab gay tersebut. Aaron dikhabarkan hanya duduk dan mengambil minuman bergas sahaja.

Hai, macam-macam-lah wartawan kite ni, dulu marahkan Aaron Aziz ke hulu ke hilir bawa isteri ke lokasi penggambaran. La ni bile gosip tu tak dilayan, kini dituduh pula Aaron Aziz seorang yang gay. Lepas ni sape pulak jadi gay? Adi Putra? Shaheizy Sam? Along Cham? Yus Tokey Jambu?

Tagged with:

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

21 comments

  1. sabar aje la bro….

    mmg wartawan ni takde kerja….

    saja nak cari kerja buat cerita panas….

  2. oii da kawen pn gay lg ker? apedaaaa

  3. bengong wartawan skrg ni..main tuduh2 je..fitnah 2 dol..

  4. wartawan tu gay kot… ngorat aaron aziz tak dapat… buat perangai la tuduh2 org.. dengan harapan aaron aziz buka mata n pandang dia laa…

    hahaha….

  5. oooo… eron yang cam jantan gay…. abis wartawan PATAH tu ape ???…….. dah G**a ker…

  6. xmustahil…. artis2 skrg bnyk berselindung…

  7. Ramai orang kita yang selalu salah konsep tentang GAY. Kalo tengok lelaki yang dot dot dengan lelaki lain, diorang cakap gay. Pastu bila lelaki itu dot dot dengan perempuan pulak, diorang mula pelik. Kata ngan lelaki, kenapa plak tetiba dengan perempuan. Atau ada lelaki yang beristeri dan anak, tapi masih ada hubungan dengan lelaki lain. Cuba google maksud BISEXUAL. Then you know the answer.

    Apa pun, gay or bisexual, dua-dua tetap haram di sisi Islam.

    Oh, ini bukan untuk menuduh Aaron ye. Cuma nak membetulkan pemikiran sesetengah orang kita.

  8. takkan tak pernah dengar istilah bearding. they are everywhere…

    here:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Beard_(companion)

  9. klu dah kahwin pon gay jgk ke?dah ad ank pon..gud luck aaron..

  10. tapi klau aku gay, aku tetap akan kahwin utk 'cover'.
    2 pndapat aku je…

  11. kelas ko mona kata aaron aziz gay…..ehmmmmm kumpunan la tu yer mek sah ooi;)

  12. Pada masa ini..byk lelaki yg berkahwin dan single jadi bisexual..so hati-hatilah bf o suami yg encem d luar sana..ada yg berselindung…luaran normal tetapi disebalik bisexual..minat perempuan dan lelaki..tidak mustahil berlaku pada aaron =)

  13. i like aaron aziz …

  14. wartawan ni bodoh xhabis2,ape yg di dengki sngt aaron aziz tu..

  15. kesian aoron aziz
    x mungkin langsung dia macam tu
    orang dah pergi mekah balik lepas tu jadi baik lawe
    kalau tajol betul nak katakan g..:x

  16. ini lha org ckap manusia mulut macm haram jadah ja, korang klaw nmpak die main laki sma laki depan korang baru betul , ni skit2 pic ja nk heboh korang tau ka dia take pic tue sbb pe ,abis ayah korang dok cium dahi korang tue awat ayah korang gay dgn korang , haha pkir syikologi skit , owg mc korang lhaa lmbat bahagia .

  17. Tegok dgn gaya kutuk korang pun da bole tau anak derhaka wakkakak

counter statistics