Monday , December 5 2016
Home / Gossip Panas / Girlfriend Jimmy Shanly?

Girlfriend Jimmy Shanly?

Semasa majlis PPMH Media Hiburan, Jimmy Shanley telah hadir bersama seorang gadis yang cantik. Jimmy hanya menjelaskan dia telah mengenali gadis ini selama 5 tahun sudah dan menganggap gadis itu sebagai teman tapi mesra sahaja. Adakah gadis itu kekasihnya?

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

hp-ayda-jebat-dirampas-mediamalaya

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

17 comments

  1. erk.. katenye dah bertunang.. hmmm

  2. errkk…?? tunang x marah+jeles ke nih?? papa jahat!!

  3. alar minah ni anak tokey natasya produk kecantikan tu~~

  4. inilah tunang jimmy…aku dah tengok gambar jimmy bertunang…

    • ooohh… ni ke tunang dia… hm.., no wonder lh. tp apsal kata "teman tp mesra" je??. peliksss…

  5. keciwe aku…jimmmmyyyy

  6. erk..pic yg ke 3…
    jimmy tgk ape twu???
    hikhikhik

  7. pakaian mcm jamban! hahahha

  8. xla…. tunang dia bkn yg ni… tunang dia junior aku kt uitm dlu.. nama mala.. gambar majlis tunang jimmy pn gambar si mala, bkn pompuan ni..

  9. YE JUGA ENA SEBAB POMPUAN TU CAM ORG CHINA

  10. x…lain…aku cam sgt muka si mala tu… mmg lain wlaupun ada hjung2 cm cina..

  11. ena, tue lah dia tunag si jimmy. nursuhaila elaini.. bkn si mala tue.. dia anak tokei product kecantikan natasya. bln 10 nie kwen. confm.. search je kat fb..

  12. 11 jun 2010 jimmy baru nak bertunang. betul la dgn ank tokey produk natasya tu…tunang dulu (dgn org teluk kumbar, penang) tu dh putus…

  13. pelik la kenape ade due org perempuan yg bertung dgn jimmy?
    satu suhaila n another one mala rahman?

counter statistics