Friday , September 30 2016
Home / Gossip Panas / Gurauan Lan Pet Pet dengan Wangi Fabulous Cats

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

04-fizie-hot-fm-mangsa-bogel-mediamalaya

Mangsa penyebaran gambar bogel seterusnya, Fizie Hot FM? (5 Gambar)

Bulan ni macam bulan viral gambar bogel artis pula. Selepas cerita gambar bogel Idris Khan ...

11 comments

  1. aduuhaaii… kokye nk joking2 agak2 le… tak sesuai!

  2. mmmm x snonoh

  3. ala…yg pompuan

  4. ala…yg pompuan 2 pn sama gak gateinya..cuba artis lain dia wt cmtu,da lama da si budak lan ni makan penampaq!

  5. LAWAK BODOS

  6. bengong!! xde mender lain ke nk wt? xde otak!!

  7. suruh lan pet2 buat mc tu kat mak dia. dia sanggup tak

  8. samdoool kuda kayu … mcm tak de cara lain yg lebih snonoh …

  9. dol btul…ader ker wat mcm ni…nasip aku bkn bf dier…huhu..

counter statistics