Thursday , August 24 2017
Home / Dunia Artis / Haleeda kini sudah bertudung

Haleeda kini sudah bertudung

 haleedatamnel

Lame tidak dengar khabar berita mengenai Haleeda ini. Dua tahun lepas, dia pernah mengejutkan dunia seni apabila nikah lari di sempadan Thailand dengan seorang pelakon yang pernah membintangi filem termasuk filem Sembilu.  Haleeda kini tampil bertudung. Menurutnya, dia hanya berhijrah kecil sahaja dan tidak berniat untuk memberi ceramah agama seperti setengah artis yang berhijrah. Ha contoh yang macam ni lah yang kite mahukan.

haleeda

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Stacy Angie dikecam gara-gara mewarnakan rambunya dan anak (3 Gambar)

Lumrah peminat pasti akan ada saje kecaman yang dibuat tidak kira apa artis idola mereka ...

7 comments

  1. Alhamdulillah. Berhijrah kerana Allah in sya Allah mendapat keberkatan. Jangan berhijrah kerana politik dan kemudian mempersoalkan rezeki-Nya pula.

    • Ko peduli apa die berhijrah utk apa .. tuhan ker politik ker .. Apa kena mengena dgn ko .. Bengong!

  2. setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya…kan..

  3. Terbaek…hanya utk allah

  4. nikah ngan pelakon mana kt siam?

  5. EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE dah gemuk dah! Tak suke nye….Napelah artis wanita lepas berhijrah ramai dh makin gemuk, langsung tak jaga badan. Ingatlah..suami mane suka bini dia gemuk apatah lagi dulu2 solid molid..jgnlah bagi alasan dah berhijrah, maka bab jaga badan untuk suami diabai terus!

  6. ko ni suami derita igt isteri solid tu leh bawa bahgia ke……..???????? ko tu penampilan elok sgt ke. kot2 serabai .

counter statistics