Sunday , December 11 2016
Home / Gossip Panas / Hanez Suraya bersama kekasih baru di Pulau Tioman (5 Gambar)

Hanez Suraya bersama kekasih baru di Pulau Tioman (5 Gambar)

Berita Hanez Suraya putus cinta dengan bekas kekasihnya, Awi Rafael nampaknya tidak bertahan lama. Baru sahaja tiga bulan berpisah, Hanez Suraya dilihat bersama kekasih baru di Pulau Tioman.

Mereka berdua nampak begitu mesra, jika bukan kekasih masakan lelaki tersebut mencium leher Hanez, bukan? Kita tunggu jawapan dari-nya.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

10 comments

  1. mcm photoshop je

  2. Jap pelok laki sn sni..retis xde maruah..puiiihh

  3. sedap ler belum kawin dah berpeluk, bercium bagai….takde maruah betul…buat malu maka bapak jew pompuan ni…berlakon pun ntah hape hape…bosannn…

  4. dah barai dah ni

  5. biasalah.. org lawa B)

  6. dunia akhir zaman

  7. Wow! Mcm husband n wife!

  8. Belum kawin dah macam suami dan isteri. Apa nak jadi dunia sekarang ni….. jawap ye ……….

  9. bf baru die pakai ferrari takde road tax.. takde aircond, side mirror patah tak mampu nak baiki pun… main selotape je semata2 nak ngorat hanez ni…. ritu nampak kene tahan kat airport sbb blacklist ke luar negara tak byr ptptn

counter statistics