Monday , September 26 2016
Home / Gossip Panas / Harlem Shake Daphne Iking dikritik peminat

Harlem Shake Daphne Iking dikritik peminat

Tindakan Daphne Iking memuat naik video bertemakan Harlem Shake bukan sahaja mendapat tontonan yang tinggi malah dikritik hebat oleh peminatnye yang beragama Islam.

Video berdurasi 30 saat itu difahamkan telah dimuatnaik oleh suaminya di mana di dalam video tersebut melihatkan aksi joget ala retard oleh mereka sekeluarga.

Namun menurut Daphne, mereka bukan berniat untuk lakukan aksi tidak sopan tapi hanya sekadar suka-suka dan keluarganya memang agak “gila-gila”

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

04-fizie-hot-fm-mangsa-bogel-mediamalaya

Mangsa penyebaran gambar bogel seterusnya, Fizie Hot FM? (5 Gambar)

Bulan ni macam bulan viral gambar bogel artis pula. Selepas cerita gambar bogel Idris Khan ...

8 comments

  1. dan, dia cakap dia terkejut video tu masuk Youtube?

  2. Tak blh bkk vid nye plak

  3. pa di hairankan biasalah tu..bikin ilang tension ba..panangsawa je yang tidak pandai faham2..etu pun mau d heboh2…patut dapt trofi keluarga dahpne ni blah masuk fun video..hehehhe i really like it cus'making happening

  4. Ape yang perlu di kritik? Hiburan je pon.

  5. Mcm aksi monyet

  6. peduli hape haku

    jgn kesah psal retis nih..br populariti jatuh pastu diorg lh koje kilang..haha

  7. bia la diaa..da suami die sendiri yg upload..suami kan pemimpin…camtu suaminya nak die camtu..nak buat camne

  8. mmg tak sopan pon..walau tak tayang kat youtube tp perangai tak boleh blah

counter statistics