Tuesday , July 29 2014
Home / Gossip Panas / Heykal Hanafiah bercerai, kini bercinta dengan Faezah Elai

Heykal Hanafiah bercerai, kini bercinta dengan Faezah Elai

Bak kata pepatah, sudah terang lagi bersuluh. Sudah-sudahlah tu menafikan percintaan kamu berdua. Pun begitu masing-masing cuba menyelamatkan diri dengan berkata mereka mula menjalin hubungan apabila kedua-dua bekerjasama menerusi drama Asmara Musim 2.

Masjid yang dibina selama 12 tahun dan dianugerahkan tiga cahaya mata runtuh begitu sahaja hanya kerana seorang artis perempuan sosial yang pernah digosipkan mengandung dan menggugurkan kandungannya. Sayang sekali.

Faezah Elai tanpa segan silu memberi kenyataan menganggap Heykal adalah lelaki yang paling rapat dengannya ketika ini dan mereka sering keluar bersama. Malah memberitahu kasih sayang dan mengambil berat satu sama lain sudah ada dalam hubungan itu.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

9 comments

  1. my friend yg merupakan kwn pd adik faezah elai ckp,adik die sniri admit faezah elai mmg tgh couple gn pengarah ni.tp konon2 lps pengarah tu divorce br la dorg couple..(but bleh pk sniri kowt?adik die kne la cover2 name kakak die) tp adik die pown xnak comment byk…huhuhu…wallahu'alam

  2. Oh ye ke…biasalh artis ni kan..x kn nk mengaku klu slh..mcm akhil hye dgn waheeda dulu..menafikn wlupun dh kantoi..x patut betul!!

  3. ari ni ko buat orang …. satu ari nanti ko akan terima balasanya …. wahai faezah…. sejarah telah membuktikanya… buat heykal kalau tidak mahu fikirkan isteri pon bayangkanlah muka anak anak yang masih kecil…. jangan terlalu bongkak rezeki yang tuhan berikan adalah untuk mereka…. bukan untuk bermegah …..buat jaja … kuatkan semangat mu … yang penting anak anak jangan terabai… mereka tidak bersalah…

    • semoga korang berdua menerima balasan dr Allah…mmg jantan dgn betina x sedar diri..konon nafi xde ikatan padahal anak bini dh lama merana dgn perangai jahat korang berdua..nampak mcm bapa yang baik tapi jahat yg teramat sangat..korang ingat Allah x tahu apa yg korang buat…Heykal jantan x guna, faezah tu hanya nk glemer dgn kikis duit ko jer…pegi mampus korang berdua!!!!!!

      • Hang betina xpyh susah payah nak myibuk jaga anak2 org lain la…depa dah ada mama depa sendiri…hang kahwin hang branak la sendiri…nak jaga anak org konon…hang sendiri xpandai jaga diri hang sendiri, sampai laki org pun hang sapu…..dasar betina kalau memang dah jahat….jahat la jugok…jgn duk putar belit kan keadaan..pi mai pi ma tang tu jugok…buat malu kaum perempuan je…ohhh…koo betina bknnya perempuan…xingat pulok….

  4. muka cam sial jer…

  5. biatch!

  6. biasela 2..same mcm kes norman-memey suhaiza..menyampah..x nk mngaku lg 2..dhla merosakkn rmh tgga org..huhu..khwin pn wedding of the year..xpe..tunggu je balasan dr Tuhan….kcian abby abadi…huhuhu

  7. Wat per nk kcian2 ngan artis2 ni? Prgi jahanam la diorg ni sme… hidup penuh dgn hipokrasi jer…

counter statistics