Wednesday , April 26 2017
Home / Lain-Lain / Himpunan Gambar Menarik #39 (24 gambar)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Latihan Asas Ketenteraan di sekolah-sekolah di Soviet (11 Gambar)

Pada tahun 1968, latihan asas ketenteraan telah diperkenal di semua sekolah di Soviet. Setiap sekolah ...

8 comments

  1. aku hate malaysial that do legoland

    • then do your own legoland 😐

    • If you don't know how to write correctly in English, then don't write in broken English.

      By the way, you can live in the jungle. That's the best place for a short-sighted man like you.

    • Perpaduan teras pembangunan ummah.

    • aku benci INDONESIAL

      ko suke2 je nk kutuk M'sia….msti dr INDONESIAL kn… yg ko nk bnci M'sia wat Legoland npe?? bkn bina pkai duit ko pun…n klau ko xgi pun Legoland tu xrugi pape pun… pergila ko blk hutan INDONESIAL ko tu….beruk2 kat situ lg perlukan ko…..

  2. Ni mesti InDOGSiaL komen….Always jealous of Malaysia..Pemikiran KUNO…puiihhh.

  3. cibai no comment

  4. #Benci hiburan#-wei sial kalau tak suka boleh tinggal dalam hutan.menyalak macam anjing.hakkktuuiihh….

counter statistics