Friday , December 9 2016
Home / Isu Semasa / Himpunan Menjunjung Taat Setia (8 gambar)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

cuimb_mviaikcka

Aplikasi Razak menerima serangan “1 Bintang” di Google Play

Aplikasi Najib Razak baru sahaja diumumkan pada hari ini namun ia mendapat reaksi yang berbeza ...

28 comments

  1. Wooo hoooo PERTAMA

  2. Mana gambar 30 k nyer

  3. 30k ke ..wahh ramai betul

  4. politik jer lebih ni..

  5. yeah!!.. idup melayu.. islam x penting.. kan?? kan??

  6. ni himpunan pasal sbb no plate kete ke? sebelum ni xpernah ada pon

    • bukan sbb no. plate tp disebabkan keceluparan seseorang dr satu parti yg terlalu excited berpolitik sehingga membuat kenyataan tanpa usul periksa.

      • hudud ditolak ckp tak sesuai menghina Allah. xde plak nak buat perhimpunan. Sultan bagi kau nyawa? sia2jadi orang ada akal takmo pakai

  7. orang melayu tak boleh kalau sultan mereka disentuh..selama ni ada pihak menghina Nabi takde pulak orang melayu marah sampai macam ni..agaknya di akhirat orang melayu pegi mintak syafaat kat sultan mereka kot?

  8. ade spe nk wt perhimpunan menjunjung taat setia pd allah swt…? aduyai.. hal gni pn nk bikin keco..

  9. KAH KAH KAH

  10. ni dipanggil melayu bodo…junjung sultan bagai sultan rakyat makan tulang babi…bodo melayu

  11. orang Johor memang sayang dengan sultan mereka. kalau ikutkan keluarga diraja bersikap berkecuali dengan politik tetapi pihak2 yg memang suka mempolitikkan segala-galanya yang ada di langit dan di bumi cuba menarik keluarga diraja sekali, cuba menjatuhkan maruah keluarga diraja dan menjatuhkan keluarga diraja di Malaysia. tapi pelik lah, kenapa bila seorang putera dari negeri Kelantan hilang kereta mewah, tak bisingpun pihak2 ini dari mana putera tu dapat duit beli kereta mewah tu… rasanya harga kereta tu lagi mahal dari harga sultan johor bida nombor plate

    Allah cipta pelbagai bangsa ada sebab. jangan disebabkan terlalu taksub dengan parti politik sampai sanggup tidak mengaku bangsa sendiri. Bangsa adalah bangsa, agama adalah agama. Bila baca cerita Nabi pun disebut bangsa Quraisy, Nasrani dll. Di Malaysia, dilihat yang tak malu mempertahankan kedaulatan bangsa adalah bangsa Cina, India dan kaum orang asli. Yang melayu pula cuba menghilangkan ke-melayu-an dengan alasan tidak Islamik. hmm… betul ke mempertahankan bangsa boleh merosakkan akidah??

  12. aku x nak komen lebih.. tapi sultan bukan maksum.

  13. kalau korang bukan orang johor jgn nak komen2 yg bukan- bukan…klau tak tahu history negeri johor, history sultan johor jgn sibuk nak komen…..sultan johor dari zaman maharaja abu bakar (sultan korang ada!!!!) dah ada business sindri….harta ada di merata dunia…..elaun as sultan tak pernah ambik…masuk dlm dana…pastu support student yang tak berkemampuan yang blajar dalam negeri johor…tak kire anak negeri mane pun…tak percaya tanya budak utm skudai…

  14. mana rakyat2 negeri johor yang sayangkan sultan mereka bila pulau batu putih jatuh kepada singapore???????
    mana rakyat2 negeri johor yang sayangkan sultan mereka bila jambatan bengkok dibatalkan??????????????
    mana rakyat2 negeri johor yang sayangkan sultan mereka bila pasir2 ngeri johor dibawa keluar ke singapura secara haram?????
    KENAPA TAK BANGKIT PEGANG LEMBING DAN KAYU UNTUK MEMPERTAHANKAN SULTAN KAMU???????? MEMPERTAHANKAN MARUAH JOHOR YANG MELAMBAT KE NEGARA SINGAPURA!!!

    • hehehe..aku rasa korang pon tak kan nak kan tinggal yang pulau tu hanya ada semata2 batu sahaja…tu baru 1 je bagitahu..lagi 1 korang2 yang takat penyokong2 pr yang cuma berjuang berinspirasikan pembacaan blog dengan harakah je tak perlulah beria2 sangat sebab korang2 ni memang nampak tak pernah pun duduk dalam dalaman parti dan berjuang bersama pemimpin2 korang tu…hanya tahu ikot dengar je,…korang2 ni dari zaman reformasin ke…mentah sangat2 korang2 ni…

  15. menjunjung sultan tidak semstinya kita mengetepikan agama. Sultan pun beragama islam. klu dilihat org yang sibuk ckp pasal agama tp adakah mrk sudah menjadi muslim yang btl2 menunaikan tanggungjwb. jgn lebih kuah daripada sudu.kata lebih tp diri sendiri hampeh. sedangkn org yang mrk kutuk2, lbh byk beribadah dan berbudi pekerti tinggi cuba renung-renungkan_aynasya

  16. Janganlah lupa bagaimana tertubuhnya kerajaan haram zionis israel di atas tanah suci palestin yang di takluk menumpahkan darah2 islam palestin setelah zionis ini berjaya menjatuhkan kerajaan khalifah islam beraja uthmaniyah melalui gerakan halus dari ejen mereka mustafa kamal artaturk yang berjaya menghapuskan sistem beraja & khalifah islam terakhir setelah percubaan pengasas zionis theodore herzl untuk membayar kepada pmerintah terakhir sultan abdul hamid 2 sebanyak mungkin emas untuk membeli tanah suci palestin tidak berjaya…sesungguhnya sejarah itu bukan untuk di kenang tetapi sebagai pelajaran & pedoman untuk belajar bagaimana mereka zionis cuba menjatuhkan sistem pemerintahan beraja di mana2 dunia sedangkan mereka sendiri menunggu kedatangan raja mereka dajjal al masih untuk di angkat sebagai raja sebagai menunjukan yang mereka adalah bangsa pilihan tuhan untuk menunjukan bahawa bangsa lain2 yang tidak beraja adalah sehina binatang…masyallah..

counter statistics