Tuesday , September 27 2016
Home / Gossip Panas / Hitam Ning Baizura ada kurang?

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

12 comments

  1. mcm negro

    jom kongsi blog kat cni

    "malaysia bloggers"

  2. dah melayu 2 malayu gak la.. pelik nye manusia skang..

  3. suka nk jadi negro kot…

  4. hmmm nk wak gane teknik pencahayaan 'tak mesra' Ning hehehe

  5. mak oi…legamnya…abis hangus

  6. John dengan labunya

    jadah..hitam nk mamposss dohhh

    awiezz : ko jgn nk komen mcm bagos lah, geli aku bila baca komen2 ko ni, dah dia hitam bangla semula jadi dohh

    • at least aku tak kutuk kejadian tuhan ke atas insan lain walaupun aku putih melepak.. klu dah geli sesgt blah le, don mai cni lagi takpun suh je admin banned aku, senang cite 😀

  7. ning ni chanteq lar..
    hitam pun apa kurangnya kan..
    i support ning..
    go go go ning..
    i love u ning..

  8. ning cantik ………!!!!!!!!
    i vote u ning..

  9. cantik???….emm cantik la jugak..huhu

counter statistics