Friday , September 30 2016
Home / Ngetop / Hudson Prananjaya: sangat mengujakan

Hudson Prananjaya: sangat mengujakan

Hi uols! Ade baca Harian Metro tak hari ni kat bahagian Metro Global. Ada satu gambar seperti gambar di atas ni, namanya Hudson Prananjaya, dia memisahkan dirinya kepada 2 karektor. Dia merupakan finalis siri realiti televisyen “Indonesia Mencari Bakat”.

Yang belah kiri namanya Jessica, apabila menyanyi suaranya sebiji seorang wanita menyanyi yang menggunakan tone soprano. Yang belah kanan pula, namanya Hudson, suara gantengnya menggunakan tone Bariton. Tak tau apa bariton? Search’lah google. Hehe. Bariton ni menggunakan tone antara bass dan toner largh! I tau pun through wikipedia.

Lihat’lah video di bawah bagaimana dia menyanyi menggunakan dua karektor. Sangat mengujakan.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Dash-Cam-Kemalangan-23-MEDIAMALAYA

Super WTF: Kompilasi kemalangan kereta menggunakan dashcam #23

5 comments

  1. 1 dlm sejuta…….

  2. seram nengok org tbelah2 camtu.

    tapi best. unique!

  3. tiru philiphine got talent. dah pernah tengok dah..

  4. xberapa nk kesah..

    masa dia buat persembahan utk masuk semi final..mmg besh..dia nyanyi lagu tercipta utkku..part laki n pompuan mmg besh….
    kowang kene search dlm you tube klu2 ade..1 dlm sejuta..

  5. mase zaman aku kecik2 lu ade sorg artis Malaysia namanye Srisyam, klu tak silap. Tp dia tak wak sbelah camtu, dia lekat gambo ppuan kat blakang pastu ikat skirt, but dia more as pelawak..tp yg unik dia mampu nyanyi dgn kedua2 tone serentak

counter statistics