Sunday , September 25 2016
Home / Gossip Panas / Hujan – Jiwa Kosong

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

04-fizie-hot-fm-mangsa-bogel-mediamalaya

Mangsa penyebaran gambar bogel seterusnya, Fizie Hot FM? (5 Gambar)

Bulan ni macam bulan viral gambar bogel artis pula. Selepas cerita gambar bogel Idris Khan ...

4 comments

  1. Kau menulis mengenai artis yang kau sendiri tidak ambil tahu perkembangannya? What the Fish??!!

    Google je untuk nengok muka si ambobzilla tu.. dia ensem n kacak je…. saje la tu.. create trademark…

  2. aku tahu kumpulan hujan, lagu-lagunya dan gossip-gossip semasa mereka, cuma masih terdapat fakta-fakta menarik yg mungkin aku tidak tahu =)

  3. jiwang kosong? jiwa kosong lah bro.
    indie clothing yg diorang pakai.

    lain kali, kaji sebelum tulis.
    jangan jadi mcm harakah daily.
    fesyen indie dia kata gothic. wtf?

    seek for true knowledge before you speak.
    speak without intelligent make you look worse.
    mind it man!

  4. lol, minta maaf ya.. tak perasan =)

counter statistics