Wednesday , December 7 2016
Home / Isu Semasa / Ibu anak yang dibunuh kekasih lelaki Sudan

Ibu anak yang dibunuh kekasih lelaki Sudan

Kes beberapa hari lepas mengenai penderaan kanak-kanak perempuan 3 tahun oleh seorang lelaki Sudan sehingga menyebabkan kematian sangat mendukacitakan, penulis difahamkan di bawah ini adalah gambar ibu kepada kanak-kanak 3 tahun, Aaliyah Aiman Hussin Abdullah yang mati di dera kekasih ibunya, seorang lelaki Sudan iaitu Mohannad Taha Ismail, 24 tahun. Penulis berharap lelaki tersebut dikenakan hukuman yang setimpal dengan kesalahan membunuh yang dilakukannya.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

cuimb_mviaikcka

Aplikasi Razak menerima serangan “1 Bintang” di Google Play

Aplikasi Najib Razak baru sahaja diumumkan pada hari ini namun ia mendapat reaksi yang berbeza ...

19 comments

  1. Sedey tol dgr kes ank2 kena dera ni… Semoga pelaku2 berkenaan akan menerima hukuman setimpal dan insaflah. Kpd ibu si mati, semoga bertaubat… Al-Fatihah untuk adik Aaliyah

  2. tgk lah muka mak dia dah macam minah negro aku tgk…
    isskkkk kalau aku jumpa mmg aku lempang2 muka 2-2 setan tu ..
    dunia ko lepas lah… kat sana menjawap lah

  3. Hukum je hukuman mati buat 2 orang ni. Si mak lak bersubahat dgn kekasih. Kesian betul budak 2. Boleh lak mak dia tipu ckp pembantu rumah yang dera, kalau aku aku mesti sumbat jantan sial@setan ni dlam penjara kalau boleh sampai kehukuman gantung.

  4. tak puas ati kenapa mak dia lepas…patutnya dua2 sumbat sekali

  5. Kenapa berperangai sedemikian rupa? Tak kesian ke dengan anak yg tak berdosa dan baru hendak mengenal dunia. Tp mungkin ada hikmah di atas segala2nya, kerana Allah lebih maha mengetahui apa yang akan terjadi dikemudian hari nanti.

  6. tgk gaya pompan ni pn dh tau prangai teruk mcm hantu..bleh plak kapel dgn laki negro mcm tu..hahahaha..tu pasal anak x terjage..bodo!!ade anak dibiorkan..

    • just wondering aaa..mamat2 negro ni power bebenor ke ayat dia yg smpi aku tgk ramai tol aweks2 mesia yg tersuke.. tu tak termasuk yg kena tipu kes dadah smpi kena tangkap kat luar negara, itu pun 'penangan' mamat negro gak kebanyakannya. masa aku blaja lu ade gak species yg sama, tp biasa je, xde aaa kaki mengayat ke apa ke.
      ekceli aku pun suke tgk guys yg kulit gelap (tp jodoh ngan org kulit cerah hehehe)sbb terserlah ke'maskulin'annye tp xde aa smpi tahap negro… nmpknye btul le pepatah 'hitam itu menawan' hehehe 😀

  7. Syukur kpd Allah…tahniah kpd dak tu…xperlu lalui dah hidup dunia y pnuh dosa ni…dah tentu trus masuk syurga.
    Insyaallah…..
    cemburu jugak aku pd dak tu….wlaupun terseksa di dunia sementara..tp hidup diakhirat y slama2nya dgn senang lenang….

    • ko pn kire nk mati awal mcm tu la ek..hehehe..

      • aku da 22 beb..haha..xdpt pilih dah….so lepas baligh mmg byk la dosa2 kcik y aku buat……dosa dah aku tanggung sniri…
        kalau ko?xnak ke?confirm masuk syurga?sbb mati sblum baligh….

    • mmg lah bersyukur pasal budak tu gerenti masuk syurga.. tp cara pemergian nya..penuh dengan seksaan…mmg kesian sanagt kan … bab tu lah yg x leh nak terima

  8. aku mmg x puas ati bila mak budak ni dilepaskan…mungkin ada hikmah nya..
    mcm2 dunia sekrang ni, senang dpt anak,tp x hargai anugerah tuhan…mau aku pijak2 pompuan ni klau aku jumpa ni…tuhan ja tau hati aku bila baca ttg kes ni…panas jer…..

  9. hmm aku x brapa sure aaa perundangan kat mesia. klu kat us, sesapa yg disabitkan as feloni pembunuhan (aku kire kes dera ni dah jadi pembunuhan) spatutnye kena hukuman yg sama gak.. klu le mende ni belaku kat US kompem mak dia kena dakwa skali…

  10. menyampah aku tengok…daripada suruh si negro tu jaga…lebih baik hantar balik kampung….selamat sikit…

  11. kalau dh ibu berperangai buruk cmtu..cmna nk ad perasaan??? ktanya warganegara tp bertindak cm org amerika..inikah yg dipnggl ibu..? klu ini yg dipnggl ibu,lbh baik tdk ad ibu langsung..nerakalah tmptmu…!!!

  12. Mak pun pakai seksi.
    Tak guna punya mak.
    Dah buat maksiat simpan jantan sudan kat rumah.
    Awak tu ada anak perempuan.
    Bodoh punya orang.

  13. chup2… lam brita mak ye tinggal bersama ngan mamat sudan tu, so aku paham xbernikah lai aa erk…. eeiii takan le mak ye x kena dakwa kot sbb bersekedudukan oleh mahkamah syariah…
    paham2 baru kehilangan ank tp aku wase aaa mende ni jadi pun sbb kebebalan dia gak… so insaflah…

  14. ini lah masalah permit dan visa untuk pendatang yang masuk malaysia….pakai student visa tpi masuk malaysia x belajar pun…ramai salah guna pass masuk…kena strict lg la

  15. hukum mati je wanita ni…
    mak pun pakai seksi…..
    geramnya!!!!!!!

counter statistics