Sunday , December 11 2016
Home / Gossip Panas / Ibu Fasha Sandha mengeluarkan kata-kata kesat di Facebook

Ibu Fasha Sandha mengeluarkan kata-kata kesat di Facebook

GOSSIP-PANAS

Di kala Fasha Sandha sudah mula berbaik-baik dengan ibu mertuanya yang keruh sejak perceraian Jejai dengan Nora Danish dahulu, kini timbul berita kurang enak apabila ibu Fasha Sandha dikatakan meroyan di Facebooknya. Ibu Fasha dikatakan meluat dengan ragam peminat yang mempertikaikan tiada gambarnya di Instagram anaknya itu. Namun kata-kata yang ditulisnya itu agak biadap kerana secara tidak langsung menyindirkan ibu mertua Fasha sebagai orang kaya yang berpura-pura.

Antara komen daripada ibunya dipetik:

bkn setakat kt pic family kt wlfs jer kakak farra s,kt pic instagram kt pic ORG KAYA pun ada jgk org tanya..ya la asyik tengok update gmb2 depa jer kan..yg org tu pon satu..kalau boleh pic diaorg TENGAH MAIN pon nk menunjuk nunjuk kalau masih muda kot!!RATU INSTAGRAM katakan..pastu ada plk org bedakan aku dgn dia plk!nk muntah!!ya la berbeda la KAU ORG KAYA AKU ORG SUSAH!BERPURA PURA BAIK yg tidak sihat..tidak seimbang nk berbaik dgn keluarga kita..fasha s harus beringat tu!!SECARA MENDADAK SGT2..

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

12 comments

  1. Meroyan kan..beselah..simptom pre-menopous..

  2. Tak dapat royalti la dari anak tu yang meroyan tu

  3. Whatever la na cakap pew pown kitew nie kan manusia meatilah ad sifat yg xxx puas hati

  4. eja sandha. farra sandha..memang smua nama sandha ke sebab nama fasha ada sandha..?halus permainan yeeeee huk3

  5. Sandha tu nama ayah fasha kan

  6. lar besan lak x ngam…tuler lain kali suh ank cari yg setaraf jgn jadi enggang ngn pipit,ni la jadinyer….yg si kaya x boleh terima si miskin,dan si kaya jgn lupa kalau dah kaya berpijak d bumi nyata,Allah klu nk tarik nikmat yg diberi sekelip mata je…papa kedana la ko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. Isu cemburu kat bisan lah ni, bawak2 lah mengucap makcik oii, x manis lah org tua keluarkan komen dgn bahasa cam gitu…

  8. jangan jadi batu api..doakan kebahagiaan mereka

  9. biasa la…dah xlaku kt paper g,meroyan la…dlu klu pape hal kan mak dia je backup…mak dia yg kuar opaper sna sni…skrg dah ada laki,dah ada metua,so mak yg giler glemer tu dah xdpt nk interframe lg dah…

    benda mcm ni pn jd hal…apa punye org tua la…kan bgs,klu metua dh dpt time ank tu…esk klu metua dah xheran,jgn bising jugak…

  10. Dah miskin terima aja la tak yah nak meroyan2…..yg penting berusaha jadi kaya raya boleh kalahkan besan hihih

  11. tu lah tekanan pastu meroyan habis cakap lepas…ko tu solat lah bagi tenang jiwa.

counter statistics