Thursday , August 17 2017
Home / Dunia Artis / Ifa Raziah, Keluarga & Tanpa Make-up

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Jihan Muse kini hamil 4 bulan, umum di rancangan MeleTOP (4 Gambar)

Tahniah kami ucapkan buat pelakon, pelawak dan pengacara terkenal, Jihan Muse kerana kini sudah hamil ...

10 comments

  1. ok apa.. menten!!

  2. menten tuuuuu okay ler tuu……..

  3. tomey2..hahhahaha.plastik

  4. cantik apa..tanpa make up pun…

  5. kiranya ok la tu

  6. kak ifa ni ada iras2 muka macam kakak sayalah…heheee

  7. memangla mantain…kan ifa dah bagi pengakuan yg dia cucuk vitamin dan kolagen so tak heranla…tak payah mekap pun tak pe…

  8. habis…yg cocok pun tak pakai make up
    mcm hantu je aku nengok
    tp ifa mantain la…
    cuma dia ni dlm MHI aku nengok
    nampak sgt la mcm org kurang berilmu
    hehehe
    takpe la janji dia dpt belajar

  9. habis…yg cocok pun tak pakai make up
    mcm hantu je aku nengok
    tp ifa mantain la…
    cuma dia ni dlm WHI aku nengok
    nampak sgt la mcm org kurang berilmu
    hehehe
    takpe la janji dia dpt belajar

  10. cantik lahhh wahh

counter statistics